DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5372

Назва: Соціально – історичні передумови розвитку самоосвітньої діяльності особистості: теоретичний аспект
Автори: Яворська, Т.М.
Ключові слова: самоосвіта
самоосвітня діяльність
готовність до самоосвіти
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається зміст і значення самоосвітньої діяльності особистості на різних етапах розвитку суспільства та акцентується увага на проблемі самоосвіти на сучасному етапі. Також розглянуті історичні погляди відомих учених‐педагогів, філософів на процес самоосвіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5372
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Javorska.pdf205,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок