|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5372
|
| Назва: | Соціально – історичні передумови розвитку самоосвітньої діяльності особистості: теоретичний аспект |
| Автори: | Яворська, Т.М. |
| Ключові слова: | самоосвіта самоосвітня діяльність готовність до самоосвіти |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається зміст і значення самоосвітньої діяльності особистості на різних етапах розвитку суспільства та акцентується увага на проблемі самоосвіти на сучасному етапі. Також розглянуті історичні погляди відомих учених‐педагогів, філософів на процес самоосвіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5372 |
| Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|