DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13119
|
Название: | Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови |
Авторы: | Коломієць, Б.С. |
Ключевые слова: | книга самостійна робота навчання впродовж життя самоосвітня компетентність самоосвіта мотив мотивація |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Потреба у формуванні самоосвітньої компетентності вимагає від сучасного викладача ЗВО навчити студента вчитися самостійно, здобувати знання впродовж усього життя. Мотив до проведення індивідуальної навчальної роботи потребує особливої уваги, тому цілі, що спонукають самоосвітян до навчання, представляють особливий інтерес для науковців. Контроль виконаної самоосвітньої роботи, також потребує особливої уваги викладача, оскільки представляє можливості оцінити якість її проведення, мотивувати студентів, допомогає вирішити проблемні питання та є тією умовою, яка забезпечує результативність індивідуального навчання. |
Описание: | Коломієць Б. С. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови / Б. С. Коломієць // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 100-103. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13119 |
Appears in Collections: | 2018(22)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|