DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13119
|
Назва: | Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови |
Автори: | Коломієць, Б.С. |
Ключові слова: | книга самостійна робота навчання впродовж життя самоосвітня компетентність самоосвіта мотив мотивація |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Потреба у формуванні самоосвітньої компетентності вимагає від сучасного викладача ЗВО навчити студента вчитися самостійно, здобувати знання впродовж усього життя. Мотив до проведення індивідуальної навчальної роботи потребує особливої уваги, тому цілі, що спонукають самоосвітян до навчання, представляють особливий інтерес для науковців. Контроль виконаної самоосвітньої роботи, також потребує особливої уваги викладача, оскільки представляє можливості оцінити якість її проведення, мотивувати студентів, допомогає вирішити проблемні питання та є тією умовою, яка забезпечує результативність індивідуального навчання. |
Опис: | Коломієць Б. С. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови / Б. С. Коломієць // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 100-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13119 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|