DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5330

Назва: Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання
Автори: Криволап, О.Ю.
Ключові слова: творчий потенціал
формування
діяльнісний підхід
майбутній учитель
молодші школярі
освітнє середовище
особистість
педагог
розвивальне навчання
професійна підготовка
розвиток
самоосвіта
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання та розвитку творчого потенціалу молодших школярів. У статті здійснено спробу розкрити сутність поняття «розвивальне навчання». Висвітлено педагогічні, психологічні погляди на проблему; визначено умови створення освітнього середовища для розвивального навчання та всебічного розвитку учнів. Підкреслено роль розвивального навчання, самоосвіти майбутнього вчителя, творчої взаємодії викладача та студента, використання сучасних методів і прийомів організації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5330
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Krivolap.pdf204,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок