DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5330
|
Назва: | Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання |
Автори: | Криволап, О.Ю. |
Ключові слова: | творчий потенціал формування діяльнісний підхід майбутній учитель молодші школярі освітнє середовище особистість педагог розвивальне навчання професійна підготовка розвиток самоосвіта |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання та розвитку творчого потенціалу молодших школярів. У статті здійснено спробу розкрити сутність поняття «розвивальне навчання». Висвітлено педагогічні, психологічні погляди
на проблему; визначено умови створення освітнього середовища для розвивального навчання та всебічного розвитку учнів. Підкреслено роль розвивального навчання, самоосвіти майбутнього вчителя, творчої взаємодії викладача та студента, використання сучасних методів і прийомів організації навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5330 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|