DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7425

Назва: Проблема особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя математики до самоосвітньої діяльності в історії педагогіки
Автори: Артемчук, М.О.
Ключові слова: майбутній вчитель
вчитель математики
самоосвіта
особистісно-орієнтована підготовка
самоосвітня діяльність
самоосвіта
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему особистісно-орієнтованої підготовки в контексті соціально-педагогічної проблеми. Обґрунтовано актуальність організації самоосвітньої діяльності майбутніх учителів математики як в науковому, так і в практичному аспектах. Науковий аспект пов’язаний з розвитком тих положень теорії і методики професійної освіти, які стосуються її інформального характеру, з оновленням цілей і змісту фахової підготовки майбутнього вчителя математики на основі її гуманізації й особистісної орієнтації. Практичний аспект порушує сукупність проблемних завдань колективів ВНЗ щодо професійного розвитку особистості кожного студента.
Опис: Артемчук М. О. Проблема особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя математики до самоосвітньої діяльності в історії педагогіки / М. О. Артемчук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 91–98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7425
Розташовується у зібраннях:2016(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Artemchuk.pdf376,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок