DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15489
|
Назва: | Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами хімічного експерименту |
Автори: | Стрижак, С.В. Куленко, О.А. |
Ключові слова: | самоосвіта компетентність учні хімія хімічний експеримент |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У Концепції профільного навчання в старшій школі зазначено, що профільне навчання спрямоване на формування ключових компетентностей старшокласників, набуття ними навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних, психічних, творчих, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти. Згідно з психолого-фізіологічними особливостями школяра, прагнення до самоосвіти формується в старшій школі, а вміння до самоосвітньої діяльності – в основній. Самоосвітня діяльність школяра розглядається вченими як підсистема учбової діяльності, бо формування вмінь у цьому випадку повністю пов’язано з процесом навчання. У сучасних умовах вимоги до особистості, яка готова до самоосвітньої діяльності, значно розширились. Вона повинна вміти: аналізувати власну навчальну діяльність; оцінювати й визначати у ній основні значеннєві моменти; ставити освітні цілі та завдання; визначати способи і засоби їх досягнення та вирішення; критично і самокритично оцінювати власні дії та вчинки навколишніх; відповідати за власні дії; самостійно конструювати зразки поводження; виробляти прийоми внутрішнього стимулювання самоосвітньої діяльності та створювати на цій основі діючий інструментарій самовпливу й самопідтримки; прагнути до самостійного навчання; розширювати особистісні освітні інтереси і потреби тощо [1]. |
Опис: | Стрижак С. В. Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами хімічного експерименту / С. В. Стрижак, О. А. Куленко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 358-359. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15489 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|