DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13780
|
Назва: | Психолого-педагогічні та технологічні передумови організації здивування у навчальному процесі |
Автори: | Ткачук, Г.С. |
Ключові слова: | авто дидактика самоосвіта здивування зацікавленість інтерес актуалізований інтерес рівень актуального інтересу кваліметрія інтересу |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Створення В. О. Курінським автодидактики як універсальної системи самоосвіти відкрило нові, невідомі на початок ХХ століття перспективи та можливості реалізації парадигми «Освіта впродовж життя. Освіту здобувають під час навчання, головним і центральним елементом якого є процес учіння. Необхідною передумовою для нього є розроблення і запровадження зв’язаної системи заходів з ініціювання і розвитку актуального інтересу. Детонатором зацікавленості та інтересу є здивування. У статті подається спроба вирішення питання актуалізації інтересу на основі організації здивування у навчальному процесі з дисципліни «Загальна хімія». |
Опис: | Ткачук Г. С. Психолого-педагогічні та технологічні передумови організації здивування у навчальному процесі / Г. С. Ткачук // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 206-212. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13780 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|