DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(58) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2345

Назва: Самоосвіта як форма навчання без перевантажень
Автори: Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: самоосвіта
навчальні перевантаження
мотиви учіння
самостійне читання
виховання любові до книги
літературні бесіди з учнями
читання молодших школярів
читання за інтересами
педагогічне стимулювання самостійного читання
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Представлено порівняльний аналіз самоосвіти й традиційного шкільного навчання, розкрито провідне значення самоосвіти в творчості багатьох видатних учених, письменників, діячів мистецтва, можливості й необхідність використання самоосвіти школярів у подоланні навчальних перевантажень. Визначено першочергові завдання вчителів у подоланні труднощів, пов’язаних із організацією самостійного читання учнів сучасної школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2345
Розташовується у зібраннях:2013(58)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutfulli.pdf207,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок