|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(58) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2345
|
| Назва: | Самоосвіта як форма навчання без перевантажень |
| Автори: | Лутфуллін, В.С. |
| Ключові слова: | самоосвіта навчальні перевантаження мотиви учіння самостійне читання виховання любові до книги літературні бесіди з учнями читання молодших школярів читання за інтересами педагогічне стимулювання самостійного читання |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Представлено порівняльний аналіз самоосвіти й традиційного шкільного навчання, розкрито провідне значення самоосвіти в творчості багатьох видатних учених, письменників, діячів мистецтва, можливості й необхідність використання самоосвіти школярів у подоланні навчальних перевантажень. Визначено першочергові завдання вчителів у подоланні труднощів, пов’язаних із організацією самостійного читання учнів сучасної школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2345 |
| Розташовується у зібраннях: | 2013(58)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|