DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17360
|
Назва: | Особливості формування пізнавальних інтересів учнів 5-6 класів засобами інтеграції технологічної освіти |
Автори: | Іманова, С. |
Ключові слова: | середня школа технологічна освіта трудове навчання пізнавальні інтереси самоосвіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Специфіка особливостей оновлення трудового навчання учнів 5-6 класів сучасних
закладів загальної середньої освіти потребує від учителів знань вікових, психологопедагогічних особливостей формування у школярів пізнавальних інтересів, враховуючи
сенситивні періоди розвитку школярів цього віку, які враховують підвищення їхньої
сприйнятності щодо особистісно-прагматичної, соціальної та пізнавальної мотивації у
трудовому навчанні.
Починаючи з 11 років, ранній підлітковий вік є відповідальним, складним
періодом становлення пізнавальних інтересів особистості, який Л. Божович (1968)
називає періодом другого народження особистості, під час якого формується моральна
свідомість і соціальна спрямованість (здатність до суджень, оцінок, моральні погляди та
запозичені у дорослих норми поведінки)
Потреба у творчій продуктивній праці виступає для учнів 5-6 класів основою
пізнавальної зацікавленості процесом і змістом трудового навчання. Способи трудової
діяльності, пізнавальне ставлення до праці школярів цього віку, впливаючи на
результативність трудового навчання, обумовлюються його метою, зумовлюючи
формування мотиваційних потреб учнів у творчій, продуктивній праці. |
Опис: | Іманова С. Особливості формування пізнавальних інтересів учнів
5-6 класів засобами інтеграції технологічної освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 73-78. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17360 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|