DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17360

Назва: Особливості формування пізнавальних інтересів учнів 5-6 класів засобами інтеграції технологічної освіти
Автори: Іманова, С.
Ключові слова: середня школа
технологічна освіта
трудове навчання
пізнавальні інтереси
самоосвіта
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Специфіка особливостей оновлення трудового навчання учнів 5-6 класів сучасних закладів загальної середньої освіти потребує від учителів знань вікових, психологопедагогічних особливостей формування у школярів пізнавальних інтересів, враховуючи сенситивні періоди розвитку школярів цього віку, які враховують підвищення їхньої сприйнятності щодо особистісно-прагматичної, соціальної та пізнавальної мотивації у трудовому навчанні. Починаючи з 11 років, ранній підлітковий вік є відповідальним, складним періодом становлення пізнавальних інтересів особистості, який Л. Божович (1968) називає періодом другого народження особистості, під час якого формується моральна свідомість і соціальна спрямованість (здатність до суджень, оцінок, моральні погляди та запозичені у дорослих норми поведінки) Потреба у творчій продуктивній праці виступає для учнів 5-6 класів основою пізнавальної зацікавленості процесом і змістом трудового навчання. Способи трудової діяльності, пізнавальне ставлення до праці школярів цього віку, впливаючи на результативність трудового навчання, обумовлюються його метою, зумовлюючи формування мотиваційних потреб учнів у творчій, продуктивній праці.
Опис: Іманова С. Особливості формування пізнавальних інтересів учнів 5-6 класів засобами інтеграції технологічної освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 73-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17360
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf484,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок