DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13756

Назва: Самоосвіта студента у навчальному процесі вищої школи: якість і ефективність
Автори: Гончаренко, О.В.
Ключові слова: самоосвіта
студент
самоосвіта студента
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку суспільства в світлі соціально економічних перетворень відбуваються зміни в сфері вищої освіти в Україні, суть яких полягає у реформуванні процесу підготовки фахівців, оволодіння ними глибокими загальнонауковими фундаментальними і спеціальними знаннями, практичними вміннями й навичками, системою фахових компетентностей у відповідній професійній діяльності. XXI століття визначено ЮНЕСКО століттям неперервної освіти, оскільки в умовах глобалізації від її якості залежить прогресивний розвиток людської цивілізації, держав світу й окремо взятої особистості. Самоосвіта людини впродовж життя виступає ключовою умовою її успішної професійної діяльності, визначає якість соціалізації й спонукає до виявлення і реалізації особистісних потенціалів.
Опис: Гончаренко О. В. Самоосвіта студента у навчальному процесі вищої школи: якість і ефективність / О. В. Гончаренко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 108-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13756
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
36.pdf278,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок