DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13756
|
Назва: | Самоосвіта студента у навчальному процесі вищої школи: якість і ефективність |
Автори: | Гончаренко, О.В. |
Ключові слова: | самоосвіта студент самоосвіта студента навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства в світлі соціально економічних
перетворень відбуваються зміни в сфері вищої освіти в Україні, суть яких полягає у
реформуванні процесу підготовки фахівців, оволодіння ними глибокими
загальнонауковими фундаментальними і спеціальними знаннями, практичними вміннями
й навичками, системою фахових компетентностей у відповідній професійній діяльності. XXI
століття визначено ЮНЕСКО століттям неперервної освіти, оскільки в
умовах глобалізації від її якості залежить прогресивний розвиток людської цивілізації,
держав світу й окремо взятої особистості. Самоосвіта людини впродовж життя виступає
ключовою умовою її успішної професійної діяльності, визначає якість соціалізації й
спонукає до виявлення і реалізації особистісних потенціалів. |
Опис: | Гончаренко О. В. Самоосвіта студента у навчальному процесі вищої школи: якість і ефективність / О. В. Гончаренко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 108-111. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13756 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|