DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8124
|
Назва: | Самоосвітня діяльність молодого вчителя: історичний аспект |
Автори: | Тринус, О.В. |
Ключові слова: | молодий учитель самоосвіта форма самоосвітньої діяльності засіб самоосвітньої діяльності самовдосконалення |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів України в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітню й виховну функції, розглянуто колективні та індивідуальні форми самоосвітньої діяльності молодого вчителя. Обґрунтовано перспективні напрями впровадження прогресивного досвіду її організації. |
Опис: | Тринус О. В. Самоосвітня діяльність молодого вчителя: історичний аспект / О. В. Тринус // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 72–83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8124 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|