DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8124

Название: Самоосвітня діяльність молодого вчителя: історичний аспект
Авторы: Тринус, О.В.
Ключевые слова: молодий учитель
самоосвіта
форма самоосвітньої діяльності
засіб самоосвітньої діяльності
самовдосконалення
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів України в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітню й виховну функції, розглянуто колективні та індивідуальні форми самоосвітньої діяльності молодого вчителя. Обґрунтовано перспективні напрями впровадження прогресивного досвіду її організації.
Описание: Тринус О. В. Самоосвітня діяльність молодого вчителя: історичний аспект / О. В. Тринус // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 72–83.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8124
Appears in Collections:2017(15)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Trynus.pdf384,23 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback