DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8124

Назва: Самоосвітня діяльність молодого вчителя: історичний аспект
Автори: Тринус, О.В.
Ключові слова: молодий учитель
самоосвіта
форма самоосвітньої діяльності
засіб самоосвітньої діяльності
самовдосконалення
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів України в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітню й виховну функції, розглянуто колективні та індивідуальні форми самоосвітньої діяльності молодого вчителя. Обґрунтовано перспективні напрями впровадження прогресивного досвіду її організації.
Опис: Тринус О. В. Самоосвітня діяльність молодого вчителя: історичний аспект / О. В. Тринус // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 72–83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8124
Розташовується у зібраннях:2017(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Trynus.pdf384,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок