DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми процес навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 60 із 60
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Академічна доброчесність студентівКарнаух, А.О.
2013Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами оцінюванняБіляковська, О.О.
2017Використання інформаційних технологій на уроках трудового навчання у процесі вивчення основ дизайнуТкаченко, А.А.
2012Використання інформаційно-комп'ютерних технологій у вивчанні природничих дисциплін (на прикладі вивчення фізики)Долгачова, О.А.
2019Використання провідних ідей В. О. Сухомлинського у підготовці сучасного вчителя (до 100-ліття від дня народження великого педагога)Батог, Є.
2021Використання цифрових інтерактивних технологій при навчанні математики молодших школярівПисаренко, О.
2015Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчанняКарапузова, І.В.
2022Впровадження зарубіжного досвіду дистанційного навчання в методику освітнього процесу в українських закладах вищої освітиСавченко, К.
2011Врахування індивідуально-психологічних особливостей студентів у процесі навчанняПлаксієнко, І.Л.; Пініеллє, І.Д.
2018Гейміфікація процесу навчання природознавства у початковій школіПазенко, Л.М.
2024Генезис проблеми диференціації та індивідуалізації навчанняГриньова, М.В.
2020Дослідницький метод навчання хімії учнів основної школиОмельченко, А.В.
2021Електронне навчання дорослих людей в умовах освітнього середовища університетуКошляк, А.
2012Застосування технології колективного способу навчання при вивченні теми "Хімічний зв'язок" у шкільному курсі хіміїКусайло, А.О.
2012Ігрові технології у навчальній діяльності вчителя біологіїГриньова, М.В.; Кузема, І.І.
2023Інтеграція цифрових інструментів у навчанні основам дизайну майбутніх вчителів технологійНагорна, Н.О.
2021Критична рефлексія як фактор оптимізації індивідуалізованого навчання в умовах цифрової освіти в університетіЛавриш, Ю.Е.
2019Методика роботи з колекціями на уроках у початковій школіПавленко, Ю.Г.
2014Методичні аспекти вивчення теми "Черви" в курсі біології середньої школиЗакалюжний, В.М.; Дзюбенко, М.С.
2014Мікроклімат робочої зони в приміщеннях на об'єктах галузі за фахомПальона, Я.О.
2009Модернізація освіти в контексті Болонського процесуБородай, А.Б.; Коваленко, Н.П.
2018Можливості та особливості роботи з сервісом nearpod.com. на уроках інформатики у початковій школіЗабора, Ю.О.
2019Навчання дітей дошкільного віку іноземній мовіСіроштан, О.П.
2017Навчання учнів елементам технічного моделювання у процесі вивчення технології виготовлення швейних виробівГреб, О.О.
2022Організація безпечних умов праці у процесі навчання учнів технології виготовлення в'язаних виробівШпортюк, С.М.
2021Основні принципи педагогіки партнерстваКозка, С.Л.
2015Особистість викладача ВНЗ у процесі формування професійно‐особистісного іміджу студентівМарченко, О.О.
2011Особливості застосування міжпредметних зв'язків у шкільному циклі природничих дисциплінРудько, М.В.
2007Особливості особистісного розвитку молодшого школяра у інтегрованій освітіЯновська, Т.А.
2021Особливості перевірки та контролю знань учнів у шкільному курсі хіміїКуленко, О.А.
2011Особливості підготовки вчителя до проведення уроку - конференціїМагда, В.І.
2018Особливості пізнавально-рухового навчання молодших школярівКоломієць, Н.М.
2024Особливості психічного здоров’я студентів навчальних закладів з різним рівнем освітиКононова, М.М.; Перетятько, Л.Г.
2021Перспективи розвитку дистанційного навчанняКвак, О.В.
2023Проблемaтикa формувaння екологiчної компетенцiї в умовaх вiйськового стaнуДєрябіна, І.О.; Дяченко-Богун, М.М.
2022Проблеми безпеки навчальної праці у педагогічній спадщині академіка Д. ТхоржевськогоГурин, Н.В.
2019Проблеми та умови формування навичок безпеки життєдіяльності людини у сучасному суспільствіСорока, Т.А.
2014Психологічна готовність студента-дизайнера до творчості діяльності в умовах ВНЗЧеботова, Я.В.
2022Психологічний супровід алаптації студентів до навчанняТітова, Т.Є.
2012Психолого-педагогічні основи викладання природничих дисциплінМалаканова, Л.В.; Сорокіна, Г.Ю.
2022Реалізація змістової лінії "Робота з даними" у процесі навчання математики молодших школярівКарапузова, Н.Д.; Бугаєць, Т.М.
2019Реалізація ресурсно-орієнтованого навчання при вивченні української мови та літературиКононец, Н.В.; Литвинова, О.В.; Марюхніч, Т.В.
2018Роль інформаційних технологій на уроках трудового навчання у навчанні учнів елементам дизайнуТараненко, А.А.
2023Роль практичного методу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів 10 класу на уроках біологіїЛобода, І.А.
2021Роль розвитку образного мислення студентів в умовах сприйняття музикиУс, М.
2007Роль самостійної роботи студентів в умовах застосування інформаційних технологій у контексті вимог болонського процесуЧертата, Л.М.
2011Семантизація біологічних термінів у курсі "Біологія 7-11"Тимошенко, Ю.В.
2022Синергетичний підхід до процесу навчання школярів у класах з поглибленим вивченням предметів музичного профілюХарченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Гордієнко, А.с.
2020Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку адаптаційних можливостей студентів під час навчання у вишіТітова, Т.Є.
2012Стимулювання пізнавальної активності учнівМогильна, Ю.К.; Боловацька, Ю.І.
2021Сучасні інформаційно-комунікаційні технології на уроках хіміїКуленко, Р.А.
2020Технології навчання у викладанні іноземних мовКозаченко, Ю.С.
2011Тренінг як організаційна форма навчально-виховної роботиСтрашко, С.В.; Сліва, М.; Калюжний, Я.
2013Упровадження інтерактивних технологій на уроках біології на прикладі ігрової діяльностіПутря, В.В.
2020Форми та методи навчання здоров’язбереженню студентів медичних закладів вищої освітиДонченко, В.І.
2022Формування в учнів знань з технології малярних робіт та правил безпеки при їх виконанніРись, О.О.
2017Формування в учнів основ здорового способу життя при вивченні розділу «Технологія побутової діяльності»Ткаченко, А.А.
2020Формування мотиваційно-ціннісного критерію учасників освітнього процесуКогут, І.В.; Литовка, І.В.
2014Хімічне поняття як дидактична одиниця формування науково-теоретичного способу мисленняМагда, В.І.; Завора, В.М.
2022Якісне навчання - фундамент побудови українського суспільстваЛевун, Т.
Відображення результатів від 1 до 60 із 60

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок