DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10431
|
Назва: | Гейміфікація процесу навчання природознавства у початковій школі |
Автори: | Пазенко, Л.М. |
Ключові слова: | геміфікація навчання ігрові методи навчання гра шкільне навчання гейміфікація освіти навчання природознавства процес навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Гейміфікація або ігрофікація поширюється в усіх сферах сучасного життя. Особливо актуальним стає її застосування в освітньому середовищі, оскільки гейміфікація допомагає побудувати педагогічний процес на основі активності кожного учня, сприяє підвищенню навчальної мотивації, створює умови для реалізації інтегрованого навчання. Проблема гейміфікації навчання знаходиться на початковому етапі вивчення, тому наукових досліджень із зазначеної теми недостатньо. Опис особливостей освітньої ігрофікації знаходимо у працях М. Барбера, Дж.
Макгонігел, Е. Дж. Кіма, Д. Кларка, Лі Шелдона, К. Вербаха, та інших. Одним
із перших дослідників, які займалися використанням елементів гри в
неігровому середовищі, був Г. Зікерманн. Науковець визначає гейміфікацію
як «процес використання ігрового механізму й мислення з метою збільшення
аудиторії і розв’язання проблем». |
Опис: | Пазенко Л. М. Гейміфікація процесу навчання природознавства у початковій школі / Л. М. Пазенко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 51-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10431 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|