DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18004

Назва: Основні принципи педагогіки партнерства
Автори: Козка, С.Л.
Ключові слова: педагогіка партнерства
учитель
процес навчання
Нова українська шкоал
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Нова української школа базується на основах втілення компетентнісної парадигми освіти та педагогіки партнерства. Концепція Нової української школи передбачає якісно новий рівень побудови взаємовідносин між педагогами, учнями, батьками та громадськими організаціями. Процес взаємодії сім’ї та школи у навчанні та вихованні дітей досить складний і має багато особливостей. Це стосується співпраці, розподілу обов’язків, завдань та функцій між усіма учасниками навчально-виховного процесу, розробки спільних дій. При впровадженні педагогіки партнерства батьки впливають на освітній та виховний процеси створюючи органи громадського самоврядування. Педагогіка партнерства базується на демократичному і гуманному ставленні до кожної дитини, забезпеченні можливості вибору, права на власну гідність та повагу, права бути такою, якою вона є, відчувати безпеку та розумінні зі сторони вчителя. Основа партнерських стосунків це спільні прагнення і погляди дітей та дорослих. Учні у навчальному процесі розглядаються як рівноправні учасники, добровільні та зацікавлені однодумці, що прагнуть досягти поставлені цілі у навчанні.
Опис: Козка С. Л. Основні принципи педагогіки партнерства // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 154-156.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18004
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
53.pdf252,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок