DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20717
|
Назва: | Психологічний супровід алаптації студентів до навчання |
Автори: | Тітова, Т.Є. |
Ключові слова: | студент адаптація навчання процес навчання тренінг |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Процес навчання у вищому навчальному закладі може супроводжуватись
різноманітними кризовими ситуаціями, спричиненими рядом об’єктивних та
суб’єктивних факторів. До них, зокрема, слід віднести відмінність шкільної системи навчання та системи навчання вищого навчального закладу. Зазначене,
перш за все, вимагає від студента високих адаптаційних можливостей, оскільки
під час навчання у виші, йому необхідно не лише реорганізувати зовнішній
буттєвий пласт життя, але й усвідомити та відрегулювати величезний пласт
внутрішнього життя (емоційні, вольові, комунікативні та ін. особливості).
Раєвська О.А. зазначає, що успішність навчання та особистісного розвитку
студента залежить від того, на скільки швидко та ефективно йому вдасться
адаптуватись у виші (О.А. Раєвська, 2016). |
Опис: | Тітова Т. Є. Психологічний супровід алаптації студентів до навчання // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 214-216. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20717 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|