DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8231
|
Назва: | Особливості застосування міжпредметних зв'язків у шкільному циклі природничих дисциплін |
Автори: | Рудько, М.В. |
Ключові слова: | міжпредметні зв'язки вивчення природничих дисциплін процес навчання форми міжпредметних зв'язків |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Міжпредметні зв’язки – дидактичний засіб, який передбачає комплексний підхід до формування й засвоєння змісту освітим, що дає можливість здійснювати зв'язки між предметами для поглибленого, всебічного розгляду найважливіших понять, явищ; міжпредметні зв'язки є результатом узагальнюючих дій. Основна виховна ціль міжпредметних зв'язків - формування світогляду учня, що будується на здійсненні особливо важливих зв'язків між циклами предметів. |
Опис: | Рудько М. В. Особливості застосування міжпредметних зв'язків у шкільному циклі природничих дисциплін / М. В. Рудько // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8231 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|