DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18439

Назва: Критична рефлексія як фактор оптимізації індивідуалізованого навчання в умовах цифрової освіти в університеті
Автори: Лавриш, Ю.Е.
Ключові слова: рефлексія
індивідуалізоване навчання
цифрова освіта
університет
система вищої освіти
самооцінювання
процес навчання
критична рефлексія
об’єкти рефлексії
Microsoft One Note
Google Keep
навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Модернізація системи вищої освіти зумовлена інтенсивною інтеграцією технологій, інтерналізацією та автономізацією навчання, що сприяє пошуку нових інструментів та технологій для підвищення якості навчання. У Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті зазначається, що основна мета системи освіти – створити освітнє середовище для розвитку та самореалізації кожної людини, незалежно від віку та попереднього освітнього досвіду. Саме тому, проблема ефективної організації дистанційного або змішаного навчання видається нам актуальною. Організація цифрового навчального процесу залежить від дидактичної доцільності та ефективності застосованих форм навчання і цифрових освітніх технологій. Перевагою цифрових освітніх технологій вважаємо можливість оптимізації індивідуалізованого навчання, шляхом трансформації змісту, темпу засвоєння навчального матеріалу, рівня складності, форми організації самостійної навчальної діяльності, рівня прозорості для інших учасників освітнього процесу. Персоналізація професійної освіти за допомогою цифрових технологій перетворює навчальний досвід у динамічний персоналізований навчальний процес з урахуванням індивідуальних цінностей та компетентностей. Проте, індивідуалізоване навчання – складне педагогічне явище, і його реалізація та оцінювання потребують створення особливих дидактичних умов. Основними методами є альтернативні форми оцінювання, самооцінювання та рефлексія, які неможливі без формування навичок критичного мислення.
Опис: Лавриш Ю. Е. Критична рефлексія як фактор оптимізації індивідуалізованого навчання в умовах цифрової освіти в університеті // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С.261-263.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18439
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
99.pdf201,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок