DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18322
|
Назва: | Роль розвитку образного мислення студентів в умовах сприйняття музики |
Автори: | Ус, М. |
Ключові слова: | художньо-образне мислення студент методи формування художньо-образного мислення процес навчання образне мислення сприйняття музики |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У педагогічних дослідженнях, які прямо чи опосередковано мали відношення до
формування художньо-образного мислення накопичено певний обсяг наукового
матеріалу . Аналіз цих досліджень показує як змінювалися підходи вчених залежно від
розуміння природи художньо-образного мислення. Новий методологічний підхід до
проблем художньо-образного мислення пов‘язаний з дослідженнями О. Костюка,
Л. Мазеля, В. Медушевського, Є. Назайкінського, С. Раппопорта. Цей підхід загострив
увагу до емоційно-образного цілісного сприймання творів мистецтва дітьми, до
активізації художньо-образного мислення школярів на основі синтезу мистецтв.
Саме з точки зору цілісного відображення явищ дійсності серед різних видів
мистецтва особливу увагу привертає фольклор як надзвичайно щедрий і
природовідповідний матеріал для формування художньо-образного мислення.
Використання музики в навчально-виховному процесі має свої особливості. Вони
зумовлені тим, що музика, з однієї сторони, має багато спільного і з літературою
(поезією), і з музикою; з другої сторони – це дуже специфічний пласт культури. |
Опис: | Ус М. Роль розвитку образного мислення студентів в умовах сприйняття музики // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 118-120. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18322 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|