DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18322

Назва: Роль розвитку образного мислення студентів в умовах сприйняття музики
Автори: Ус, М.
Ключові слова: художньо-образне мислення
студент
методи формування художньо-образного мислення
процес навчання
образне мислення
сприйняття музики
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У педагогічних дослідженнях, які прямо чи опосередковано мали відношення до формування художньо-образного мислення накопичено певний обсяг наукового матеріалу . Аналіз цих досліджень показує як змінювалися підходи вчених залежно від розуміння природи художньо-образного мислення. Новий методологічний підхід до проблем художньо-образного мислення пов‘язаний з дослідженнями О. Костюка, Л. Мазеля, В. Медушевського, Є. Назайкінського, С. Раппопорта. Цей підхід загострив увагу до емоційно-образного цілісного сприймання творів мистецтва дітьми, до активізації художньо-образного мислення школярів на основі синтезу мистецтв. Саме з точки зору цілісного відображення явищ дійсності серед різних видів мистецтва особливу увагу привертає фольклор як надзвичайно щедрий і природовідповідний матеріал для формування художньо-образного мислення. Використання музики в навчально-виховному процесі має свої особливості. Вони зумовлені тим, що музика, з однієї сторони, має багато спільного і з літературою (поезією), і з музикою; з другої сторони – це дуже специфічний пласт культури.
Опис: Ус М. Роль розвитку образного мислення студентів в умовах сприйняття музики // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 118-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18322
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
40.pdf271,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок