DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15074

Назва: Формування мотиваційно-ціннісного критерію учасників освітнього процесу
Автори: Когут, І.В.
Литовка, І.В.
Ключові слова: освіта
освітній процес
мотиваційно-ціннісний критерій
комунікаційна компетентність
навчання
процес навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сьогоденні все частіше виникає запитання, яким чином досягнути успішної взаємодії в процесі навчання. Для успішної взаємодії учасників освітнього процесу важливо оволодіти на високому рівні особистісними та професійними якостями, уміннями, вербальним та невербальним мовленням, здатності до вільного використання професійної лексики, наявності мотивації та ціннісного ставлення до розвитку професійно-педагогічної комунікативної компетентності в процесі навчання та взаємодії з оточуючими. Важливим завданням є сформувати в учасників освітнього процесу уявлення про специфіку комунікативної професійної діяльності, ціннісне ставлення до професійно-педагогічної комунікації, створення сприятливих умов для формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності.
Опис: Когут І. В. Формування мотиваційно-ціннісного критерію учасників освітнього процесу / І. В. Когут, І. В. Литовка // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 60-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15074
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf178,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок