DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10470
|
Назва: | Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання |
Автори: | Карапузова, І.В. |
Ключові слова: | навчання педагогічна підтримка майбутній учитель викладач процес навчання особистість вимоги принципи умови |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваяться особливості здійснення педагогічної підтримки студентів. Автор описую принципи, вимоги до здіснення педагогічної підтримки в педагогічних ВНЗ та педагогічні умови ефективності організації педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання (гуманний характер стосунків суб’юктів навчання, побудований на засадах партнерства, гармонійної координації зусиль; педагогічне забезпечення процесів саморозвитку та самореалізації особистості студента у спеціально організованому освітньому середовищі шляхом інтеграції педагогічної, соціальної і психологічної підтримки; розвиток гуманістичної позиції майбутнього вчителя і формування вмінь здійснявати педагогічну підтримку в школі). |
Опис: | Карапузова І. В. Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання / І. В. Карапузова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – №10 (54). – С. 103-111. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10470 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|