DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10470

Назва: Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання
Автори: Карапузова, І.В.
Ключові слова: навчання
педагогічна підтримка
майбутній учитель
викладач
процес навчання
особистість
вимоги
принципи
умови
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваяться особливості здійснення педагогічної підтримки студентів. Автор описую принципи, вимоги до здіснення педагогічної підтримки в педагогічних ВНЗ та педагогічні умови ефективності організації педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання (гуманний характер стосунків суб’юктів навчання, побудований на засадах партнерства, гармонійної координації зусиль; педагогічне забезпечення процесів саморозвитку та самореалізації особистості студента у спеціально організованому освітньому середовищі шляхом інтеграції педагогічної, соціальної і психологічної підтримки; розвиток гуманістичної позиції майбутнього вчителя і формування вмінь здійснявати педагогічну підтримку в школі).
Опис: Карапузова І. В. Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання / І. В. Карапузова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – №10 (54). – С. 103-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10470
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Вимоги до здійснення педагогічної підтримки.pdf663,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок