DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2011) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11741

Назва: Семантизація біологічних термінів у курсі "Біологія 7-11"
Автори: Тимошенко, Ю.В.
Ключові слова: біолоігчна освіта
шкільний курс біолоігї
формування біолоігчних понять
школяр
процес навчання
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Кожен навчальний курс має свої внутрішні проблеми. І кожен учитель шукає свої шляхи їх розв’язання. Спробуємо визначити деякі проблеми курсу «Біологія 7-11». Зацікавленість предметом виникає в учнів тільки тоді, коли вчитель викладає знання доступно, розкриває факти, явища в системі, цілісності, у взаємозв’язку. Біологія як навчальний предмет — це система понять, що розвиваються в логічній послідовності й перебувають у взаємозв'язку. Тому якість біологічної підготовки сучасного учня визначається, насамперед, якістю засвоєння провідних біологічних понять. Це визначає необхідність спеціально організованої пізнавальної діяльності Основу змісту шкільної біології, як і будь-якого іншого навчального предмета, становлять поняття різного рівня узагальнення. Вони пов'язані між собою та утворюють систему.
Опис: Тимошенко Ю. В. Семантизація біологічних термінів у курсі "Біологія 7-11" / Ю. В. Тимошенко // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2011. – С. 231-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11741
Розташовується у зібраннях:Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2011)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
105.pdf133,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок