DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8617

Назва: Психолого-педагогічні основи викладання природничих дисциплін
Автори: Малаканова, Л.В.
Сорокіна, Г.Ю.
Ключові слова: викладання природничих дисциплін
освіта
процес навчання
учіння
навчальний процес
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У педагогічних інформаційних джерелах неоднозначно тлумачаться поняття „навчання”, „навчальний процес”, „процес навчання”, „дидактика”, тому є сенс визначитися в їх розумінні. Перш за все з’ясуємо поняття „дидактика”: дидактика – галузь науки (педагогіки), яка досліджує закони і закономірності освіти та навчання – розробляє теорію освіти та навчання.
Опис: Малаканова Л. В. Психолого-педагогічні основи викладання природничих дисциплін / Л. В. Малаканова, Г. Ю. Сорокіна // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 150-153.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8617
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
70.pdf155,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок