DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8617
|
Назва: | Психолого-педагогічні основи викладання природничих дисциплін |
Автори: | Малаканова, Л.В. Сорокіна, Г.Ю. |
Ключові слова: | викладання природничих дисциплін освіта процес навчання учіння навчальний процес |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | У педагогічних інформаційних джерелах неоднозначно тлумачаться поняття „навчання”, „навчальний процес”, „процес навчання”, „дидактика”, тому є сенс визначитися в їх розумінні. Перш за все з’ясуємо поняття „дидактика”:
дидактика – галузь науки (педагогіки), яка досліджує закони і закономірності освіти та навчання – розробляє теорію освіти та навчання. |
Опис: | Малаканова Л. В. Психолого-педагогічні основи викладання природничих дисциплін / Л. В. Малаканова, Г. Ю. Сорокіна // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 150-153. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8617 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|