|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21735
|
Назва: | Якісне навчання - фундамент побудови українського суспільства |
Автори: | Левун, Т. |
Ключові слова: | навчання якісне навчання навчальна пізнавальна діяльність процес навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Навчання – спеціально організований, цілеспрямований процес взаємодії вчителя
і учня, викладання та учіння, що передбачає засвоєння знань, умінь і навичок,
формування наукового світогляду, розвиток розумових сил, зміцнення навичок
самоосвіти. У результаті навчання школярі одержують знання, вміння та навички. Якщо
саме так усвідомлювати процес навчання, то стає зрозумілою закономірність: чим
педагогічно доцільнішою буде взаємодія вчителів і учнів, тим успішнішим буде
навчання, виховання і розвиток кожної дитини [2, 4].
Специфіка навчальної пізнавальної діяльності: 1) під час навчання учень не
відкриває нових наукових істин, а засвоює вже нагромаджені наукою знання, які є для
нього новими; 2) пізнання в процесі навчання враховує вікові та індивідуальні
можливості й особливості учнів; 3) процес навчання відбувається на основі певних форм
і методів взаємодії; 4) процес навчального пізнання передбачає цілеспрямовану роботу
щодо формування наукового світогляду школяра, його соціалізації; 5) навчальне пізнання
потребує: суб’єкт-суб’єктної, морально-етичної взаємодії вчителів і учнів на рівні
співпраці і співтворчості (усвідомлення дитини як суб’єкта і мети виховання; особистісно
орієнтоване подання і засвоєння матеріалу; організація навчального діалогу; опора на
навчальні можливості й досягнутий рівень вихованості дітей; постійне створення
ситуацій вибору; багатоваріантність і динамізм методів і форм роботи; розвиток
творчості, активності, потреби самоаналізу і самопізнання; прагнення дитини до
самоосвіти та самовиховання). |
Опис: | Левун Т. Якісне навчання - фундамент побудови українського суспільства // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 194-197. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21735 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|