DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11252

Назва: Роль інформаційних технологій на уроках трудового навчання у навчанні учнів елементам дизайну
Автори: Тараненко, А.А.
Ключові слова: трудове навчання
процес навчання
навчання
інформаційно-комунікаційні технології
мультимедійні програмні засоби
інтерактивні педагогічні технології
учні
дизайн
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті автором аналізується роль інформаційних технологій на уроках трудового навчання у навчанні учнів елементам дизайну. Підкреслюється, що використання ІКТ в процесі навчання сприяє підвищенню інтересу учнів та їх мотивації до навчання, активізує сам процес навчання, сприяє індивідуалізації навчання.
Опис: Тараненко А. А. Роль інформаційних технологій на уроках трудового навчання у навчанні учнів елементам дизайну / А. А. Тараненко // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 155-158.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11252
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Taranenko.pdf440,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок