DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21798
|
Назва: | Впровадження зарубіжного досвіду дистанційного навчання в методику освітнього процесу в українських закладах вищої освіти |
Автори: | Савченко, К. |
Ключові слова: | дистанційне навчання освітній процес процес навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Дистанційне навчання, з огляду на його основні характеристики, відповідає всім
вимогам нової освітньої парадигми інформаційного суспільства. Це зумовило його
швидку трансформацію в глобальне явище освітньої культури закладів вищої освіти
світу. Беручи до уваги українську систему освіти, інтеграція дистанційного навчання в
неї відбувається вже більше двадцяти років. Так, Міністерством освіти і науки України
на початку XXI століття (2000 р.) була затверджена «Концепція розвитку дистанційної
освіти в Україні». В документі визначено загальні положення, основні завдання та
принципи впровадження дистанційного навчання.
На сьогодні, Департаментом вищої освіти МОН України приділяється особлива
увага питанню регулювання та організації дистанційної освіти, а її технології
використовуються в переважній більшості українських закладів вищої освіти. Проте, як і
будь-яка технологія чи модель навчання, дистанційне навчання потребує удосконалення
його організації та наповнення. Для вирішення цього питання, вважаємо необхідним та
доцільним розглянути даний аспект у розрізі досвіду провідних закладів вищої освіти
зарубіжних країн. |
Опис: | Савченко К. Впровадження зарубіжного досвіду дистанційного навчання в методику освітнього процесу в українських закладах вищої освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 297-300. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21798 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|