|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічні умови
Відображення результатів від 1 до 70 із 70
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Activation of Cognitive Activities of 5-6 Grade Students on Lessons of Labor Learning | Tsina, A.; Tsina, V.; Khomenko, L.; Blyzniuk, N.; Sribna, Ju.; Цина, А.Ю.; Цина, В.І.; Хоменко, Л.Г.; Близнюк, М.М.; Срібна, Ю.А. |
2018 | Edukacyjny potencjał nowoczesnej rodziny jako warunek wszechstronnego rozwoju osobowości | Manzheliy, M.; Vashak, O.; Манжелій, Н.М.; Вашак, О.О. |
2024 | Pedagogical conditions of future coaches training for applying the sports selection technologies into professional activities | Кіприч, С.В.; Проскурнін, А.; Kiprych, S.; Proskurnin, A. |
2023 | The Model of Implementation of Distance Learning in Out-Of-School Education Institutions | Vorona, L.; Kononets, N.; Zhamardiy, V.; Babenko, I.; Blahova, T.; Zhyrov, O.; Бабенко, І.В.; Благова, Т.О.; Жиров, О.А. |
2019 | The process of formation of professional orientation of future specialists | Пономаренко, О.Г.; Ponomarenko, O. |
2023 | Активізація діяльності наукових гуртків у Новій українській школі | Боярський, Д.Е. |
2011 | Актуальні проблеми професійної підготовки учителів інформатики | Овчаров, С.М. |
2024 | Впровадження педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльності | Тараненко, І.В.; Зайцева, Ю.В. |
2018 | Дидактичні умови диференціації навчання | Гончарова, Є. |
2020 | Дидактичні умови застосування інтернет-технологій в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти | Бондаренко, Т.С. |
2021 | Діагностика готовності учнів до оцінювання естетичних та функціональних властивостей об’єктів проєктування, власних можливостей до подальшої професійної освіти та майбутнього працевлаштування | Рутковська, О.М.; Цина, А.Ю. |
2022 | До проблеми формування в учнів спеціальної школи знань про геопросторові відношення між компонентами природи на уроках географії | Дмитрієва, І.; Одинченко, Л. |
2020 | Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи | Кропивка, О.Г. |
2008 | Ідеї А.С.Макаренка щодо організації навчального співробітництва у практиці сучасних вищих педагогічних навчальних закладів | Троцко, А.В. |
2020 | Інтеграція навчальної і професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовки | Зайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Корносенко, О.К. |
2020 | Інтелектуальне середовище магістратури як контекст особистісно-професійного становлення майбутнього управлінця | Важеніна, І.Л.; Зуб, О.В. |
2017 | Концептуальні засади розробки комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | Донченко, О.С. |
2017 | Методика вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії | Сюефей, Хе |
2015 | Методична компетентність майбутнього вчителя-філолога: аспекти формування | Черчата, Л.М. |
2022 | Модель моніторингу якості вищої освіти в Україні | Осередчук, О.А. |
2015 | Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійного самовдосконалення в умовах модернізації професійної освіти | Шаповалова, І.В. |
2022 | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності | Гібалова, Н.В.; Олексієнко, Д. |
2021 | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності | Гібалова, Н.В.; Парамонова, К. |
2022 | Модель формування морально-вольових якостей учнів засобами спортивних ігор | Зайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Шостак, Є.Ю. |
2018 | Обгрунтування педагогічних умов інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) | Танько, Н. |
2024 | Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності | Кривич, В.М.; Момот, О.О.; Шило, О.М.; Шостак, Є.Ю.; Єлін, С.М.; Новік, С.М. |
2020 | Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | Тур, О.М.; Яланська, С.П. |
2020 | Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | Яланська, С.П. |
2019 | Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерів | Антонець, А.В.; Флегантов, Л.О.; Овсієнко, Ю.І.; Рижкова, Т.Ю. |
2012 | Педагогічне забезпечення формування здорового способу життя студентської молоді у Росії | Швець, Н. |
2022 | Педагогічні умови виховання емоційно-вольвих якостей волейболістів | Зайцева, Ю.В.; Корносенко, О.К.; Тараненко, І.В. |
2012 | Педагогічні умови гуманізації відносин між педагогами школи-інтернату та вихованцями-сиротами | Цибулько, Л.Г. |
2019 | Педагогічні умови гуманітарної підготовки іноземних студентів-медиків у процесі вивчення української мови | Шевченко, О.М. |
2018 | Педагогічні умови збереження людського капіталу в об’єднаній територіальній громаді | Гриньова, М.В.; Мороз, А.В. |
2018 | Педагогічні умови організації підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ІКТ у професійній діяльності | Гібалова, Н.В. |
2021 | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до розвитку професійної кар’єри | Олефіренко, Т.О. |
2021 | Педагогічні умови успішного формування геометричних уявлень у дітей дошкільного віку | Дубровська, М.А. |
2016 | Педагогічні умови успішної реалізації моделі підготовки майбутніх педагогів початкової школи до використання засобів естетотерапії у соціальному вихованні учнів | Степура, Ю.Г. |
2023 | Педагогічні умови формування виконавських умінь учнів-духовиків закладів мистецької освіти | Тимощенко, В.; Алєксандрова, А.; Пащенко, Є.; Войтенко, А.; Зозуля, Ю. |
2021 | Педагогічні умови формування громадянської компетентності молодших школярів | Починок, Є.А. |
2021 | Педагогічні умови формування екологічної культури у молодших школярів | Починок, Є.А.; Рева, О.О. |
2021 | Педагогічні умови формування екологічної культури у молодших школярів | Починок, Є.А.; Рева, О.О. |
2012 | Педагогічні умови формування естетичних потреб у процесі вокально-хорової підготовки | Голінська, В.Я. |
2017 | Педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетенцій учнівської та студентської молоді в умовах ступеневої освіти | Романець, З.С.; Обложенко, Я.О. |
2018 | Педагогічні умови формування лідерських якостей у студентів економічних університетів | Карманенко, В.В. |
2019 | Педагогічні умови формування професійно-значимих якостей майбутніх менеджерів | Кулик, Є.В.; Гельжинська, Т.Я. |
2024 | Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх тренерів до застосування методів виявлення та попередження ризиків у фізкультурно-спортивній діяльності | Маник, В.П. |
2015 | Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва | Ці, Сянбо |
2013 | Педагогічні умови формування художнього досвіду учнів основної школи засобами народної картини | Дігтяр, Н.М. |
2018 | Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір | Кулик, І.О. |
2018 | Посилення мотивації майбутніх сімейних лікарів до використання веб-технологій у професійній діяльності як педагогічна умова формування їхньої професійної компетентності | Тітова, А.В. |
2020 | Проблеми навчання і виховання дітей у закладах освіти гірських регіонів | Богута, В.М. |
2015 | Реалізація компетентнісного підходу у підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітації | Рибалко, Л.М. |
2012 | Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців до підприємницької діяльності в умовах ВНЗ | Матукова, Г. |
2020 | Розвиток творчості дошкільників засобами театралізованої діяльності | Котелянець, Ю.С. |
2010 | Розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх вчителів основ здоров’я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД | Жульова, С.І. |
2024 | Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометрії | Крамаренко, Т.Г.; Чернишова, І.В. |
2022 | Сучасні підходи до використання ігрових технологій у процесі навчання математики учнів початкової школи | Карапузова, Н.Д.; Білан, Т. |
2023 | Технологія особистісно орієнтованого навчання інформатики учнів початкових класів | Левдер, І.; Процай, Л.П. |
2010 | Умови організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи другої половини ХХ століття | Гончар, О.В. |
2009 | Формування ергономічних компетенцій у вчителів початкових класів | Зімниця, Є.А. |
2021 | Формування здатності безпечної професійної самоорганізації у майбутніх викладачів практичного навчання | Огуй, Є.В. |
2022 | Формування інформаційної компетентності соціального педагога в умовах військової агресії | Мисюра, Я.В.; Лебедик, Л.В. |
2022 | Формування інформаційної компетентності соціального педагога в умовах військової агресії | Мисюра, Я. |
2023 | Формування мотивації здорового способу життя молодших школярів у процесі навчання соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі | Фуга, Т. |
2021 | Формування позитивного стилю співробітництва і співтворчості суб’єктів навчального процесу фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури | Зайцева, Ю.В.; Корносенко, О.К.; Тараненко, І.В. |
2016 | Формування професійної мотивації майбутніх інженерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації | Горохова, Г.І. |
2023 | Формування сімейних цінностей у дітей дошкільного віку | Манжелій, Н.М.; Вашак, О.О.; Фазан, Т.П. |
2015 | Формування уявлень майбутнього вчителя мистецьких дисциплін про професійний успіх | Орлов, В.Ф. |
2019 | Формування я-концепції майбутнього фахівця як одне із завдань вищої освіти | Жданова-Неділько, О.Г. |
Відображення результатів від 1 до 70 із 70
|