DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічні умови

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 70 із 70
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Activation of Cognitive Activities of 5-6 Grade Students on Lessons of Labor LearningTsina, A.; Tsina, V.; Khomenko, L.; Blyzniuk, N.; Sribna, Ju.; Цина, А.Ю.; Цина, В.І.; Хоменко, Л.Г.; Близнюк, М.М.; Срібна, Ю.А.
2018Edukacyjny potencjał nowoczesnej rodziny jako warunek wszechstronnego rozwoju osobowościManzheliy, M.; Vashak, O.; Манжелій, Н.М.; Вашак, О.О.
2024Pedagogical conditions of future coaches training for applying the sports selection technologies into professional activitiesКіприч, С.В.; Проскурнін, А.; Kiprych, S.; Proskurnin, A.
2023The Model of Implementation of Distance Learning in Out-Of-School Education InstitutionsVorona, L.; Kononets, N.; Zhamardiy, V.; Babenko, I.; Blahova, T.; Zhyrov, O.; Бабенко, І.В.; Благова, Т.О.; Жиров, О.А.
2019The process of formation of professional orientation of future specialistsПономаренко, О.Г.; Ponomarenko, O.
2023Активізація діяльності наукових гуртків у Новій українській школіБоярський, Д.Е.
2011Актуальні проблеми професійної підготовки учителів інформатикиОвчаров, С.М.
2024Впровадження педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльностіТараненко, І.В.; Зайцева, Ю.В.
2018Дидактичні умови диференціації навчанняГончарова, Є.
2020Дидактичні умови застосування інтернет-технологій в освітньому середовищі закладів загальної середньої освітиБондаренко, Т.С.
2021Діагностика готовності учнів до оцінювання естетичних та функціональних властивостей об’єктів проєктування, власних можливостей до подальшої професійної освіти та майбутнього працевлаштуванняРутковська, О.М.; Цина, А.Ю.
2022До проблеми формування в учнів спеціальної школи знань про геопросторові відношення між компонентами природи на уроках географіїДмитрієва, І.; Одинченко, Л.
2020Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школиКропивка, О.Г.
2008Ідеї А.С.Макаренка щодо організації навчального співробітництва у практиці сучасних вищих педагогічних навчальних закладівТроцко, А.В.
2020Інтеграція навчальної і професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовкиЗайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Корносенко, О.К.
2020Інтелектуальне середовище магістратури як контекст особистісно-професійного становлення майбутнього управлінцяВаженіна, І.Л.; Зуб, О.В.
2017Концептуальні засади розробки комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівДонченко, О.С.
2017Методика вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографіїСюефей, Хе
2015Методична компетентність майбутнього вчителя-філолога: аспекти формуванняЧерчата, Л.М.
2022Модель моніторингу якості вищої освіти в УкраїніОсередчук, О.А.
2015Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійного самовдосконалення в умовах модернізації професійної освітиШаповалова, І.В.
2022Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльностіГібалова, Н.В.; Олексієнко, Д.
2021Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльностіГібалова, Н.В.; Парамонова, К.
2022Модель формування морально-вольових якостей учнів засобами спортивних ігорЗайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Шостак, Є.Ю.
2018Обгрунтування педагогічних умов інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)Танько, Н.
2024Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльностіКривич, В.М.; Момот, О.О.; Шило, О.М.; Шостак, Є.Ю.; Єлін, С.М.; Новік, С.М.
2020Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиТур, О.М.; Яланська, С.П.
2020Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиЯланська, С.П.
2019Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерівАнтонець, А.В.; Флегантов, Л.О.; Овсієнко, Ю.І.; Рижкова, Т.Ю.
2012Педагогічне забезпечення формування здорового способу життя студентської молоді у РосіїШвець, Н.
2022Педагогічні умови виховання емоційно-вольвих якостей волейболістівЗайцева, Ю.В.; Корносенко, О.К.; Тараненко, І.В.
2012Педагогічні умови гуманізації відносин між педагогами школи-інтернату та вихованцями-сиротамиЦибулько, Л.Г.
2019Педагогічні умови гуманітарної підготовки іноземних студентів-медиків у процесі вивчення української мовиШевченко, О.М.
2018Педагогічні умови збереження людського капіталу в об’єднаній територіальній громадіГриньова, М.В.; Мороз, А.В.
2018Педагогічні умови організації підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ІКТ у професійній діяльностіГібалова, Н.В.
2021Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до розвитку професійної кар’єриОлефіренко, Т.О.
2021Педагогічні умови успішного формування геометричних уявлень у дітей дошкільного вікуДубровська, М.А.
2016Педагогічні умови успішної реалізації моделі підготовки майбутніх педагогів початкової школи до використання засобів естетотерапії у соціальному вихованні учнівСтепура, Ю.Г.
2023Педагогічні умови формування виконавських умінь учнів-духовиків закладів мистецької освітиТимощенко, В.; Алєксандрова, А.; Пащенко, Є.; Войтенко, А.; Зозуля, Ю.
2021Педагогічні умови формування громадянської компетентності молодших школярівПочинок, Є.А.
2021Педагогічні умови формування екологічної культури у молодших школярівПочинок, Є.А.; Рева, О.О.
2021Педагогічні умови формування екологічної культури у молодших школярівПочинок, Є.А.; Рева, О.О.
2012Педагогічні умови формування естетичних потреб у процесі вокально-хорової підготовкиГолінська, В.Я.
2017Педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетенцій учнівської та студентської молоді в умовах ступеневої освітиРоманець, З.С.; Обложенко, Я.О.
2018Педагогічні умови формування лідерських якостей у студентів економічних університетівКарманенко, В.В.
2019Педагогічні умови формування професійно-значимих якостей майбутніх менеджерівКулик, Є.В.; Гельжинська, Т.Я.
2024Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх тренерів до застосування методів виявлення та попередження ризиків у фізкультурно-спортивній діяльностіМаник, В.П.
2015Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтваЦі, Сянбо
2013Педагогічні умови формування художнього досвіду учнів основної школи засобами народної картиниДігтяр, Н.М.
2018Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простірКулик, І.О.
2018Посилення мотивації майбутніх сімейних лікарів до використання веб-технологій у професійній діяльності як педагогічна умова формування їхньої професійної компетентностіТітова, А.В.
2020Проблеми навчання і виховання дітей у закладах освіти гірських регіонівБогута, В.М.
2015Реалізація компетентнісного підходу у підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітаціїРибалко, Л.М.
2012Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців до підприємницької діяльності в умовах ВНЗМатукова, Г.
2020Розвиток творчості дошкільників засобами театралізованої діяльностіКотелянець, Ю.С.
2010Розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх вчителів основ здоров’я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІДЖульова, С.І.
2024Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометріїКрамаренко, Т.Г.; Чернишова, І.В.
2022Сучасні підходи до використання ігрових технологій у процесі навчання математики учнів початкової школиКарапузова, Н.Д.; Білан, Т.
2023Технологія особистісно орієнтованого навчання інформатики учнів початкових класівЛевдер, І.; Процай, Л.П.
2010Умови організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи другої половини ХХ століттяГончар, О.В.
2009Формування ергономічних компетенцій у вчителів початкових класівЗімниця, Є.А.
2021Формування здатності безпечної професійної самоорганізації у майбутніх викладачів практичного навчанняОгуй, Є.В.
2022Формування інформаційної компетентності соціального педагога в умовах військової агресіїМисюра, Я.В.; Лебедик, Л.В.
2022Формування інформаційної компетентності соціального педагога в умовах військової агресіїМисюра, Я.
2023Формування мотивації здорового способу життя молодших школярів у процесі навчання соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузіФуга, Т.
2021Формування позитивного стилю співробітництва і співтворчості суб’єктів навчального процесу фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культуриЗайцева, Ю.В.; Корносенко, О.К.; Тараненко, І.В.
2016Формування професійної мотивації майбутніх інженерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитаціїГорохова, Г.І.
2023Формування сімейних цінностей у дітей дошкільного вікуМанжелій, Н.М.; Вашак, О.О.; Фазан, Т.П.
2015Формування уявлень майбутнього вчителя мистецьких дисциплін про професійний успіхОрлов, В.Ф.
2019Формування я-концепції майбутнього фахівця як одне із завдань вищої освітиЖданова-Неділько, О.Г.
Відображення результатів від 1 до 70 із 70

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок