DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19846
|
Назва: | Педагогічні умови виховання емоційно-вольвих якостей волейболістів |
Автори: | Зайцева, Ю.В. Корносенко, О.К. Тараненко, І.В. |
Ключові слова: | спортсмен волейболіст навчально-тренувальний процес педагогічні умови емоційно-вольові якості |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано комплекс педагогічних умов: 1) стимулювання вольових
проявів юних волейболістів шляхом ускладнення умов навчально-тренувального процесу, що передбачає регулярне включення у навчально-тренувальний
процес у певній методичній послідовності труднощі і несподіванки, що можливі
під час гри; створення труднощів, що виникають при оволодінні технічними і
тактичними прийомами гри, під час фізичної підготовки юних волейболістів; 2)
збільшення емоціогенності (емоційної напруженості) навчально-тренувального
процесу, спрямована на використання прийомів, пов›язаних із застосуванням
рухів, зовнішніх впливів, моделюванням різноманітних несподіваних ігрових
ситуацій, що сприяють зниженню або підвищенню рівня емоційного збудження;
3) взаємодія суб›єктів діяльності, що входять до складу педагогічної системи
«учень – тренер – спортивний колектив», передбачає створення педагогом у
спортсменів установки на розвиток цілеспрямованості, ініціативи і почуття
відповідальності перед товаришами по команді. Наявність цих установок
визначає розвиток й інших емоційно-вольових якостей особистості юного
волейболіста, емоційно-вольову зрілість. |
Опис: | Зайцева Ю. В., Корносенко О. К., Тараненко І. В. Педагогічні умови виховання емоційно-вольвих якостей волейболістів // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 60-65. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19846 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(79)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|