DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13142

Назва: Посилення мотивації майбутніх сімейних лікарів до використання веб-технологій у професійній діяльності як педагогічна умова формування їхньої професійної компетентності
Автори: Тітова, А.В.
Ключові слова: професійна компетентність
педагогічні умови
метод веб-квестів
внутрішня мотивація
професійні знання
веб-технології
мотивація майбутніх сімейних лікарів
зовнішня мотивація
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається тлумачення педагогічної умови формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів, а саме шляхи посилення мотиваційної складової питання при спонуканні до навчання студентів медиків. Розглянуто метод веб-квестів, як основний дієвий метод у формуванні зовнішньої мотивації майбутніх сімейних лікарів, а також його поетапну структуру та межі застосування.
Опис: Тітова А. В. Посилення мотивації майбутніх сімейних лікарів до використання веб-технологій у професійній діяльності як педагогічна умова формування їхньої професійної компетентності / А. В. Тітова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 192-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13142
Розташовується у зібраннях:2018(22)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
TITOVA.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок