DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4513

Назва: Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва
Автори: Ці, Сянбо
Ключові слова: художньо-творчий потенціал
педагогічні умови
художньо-творча діяльність
навчально-творчі задачі
міждисциплінарна інтеграція
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються актуальні проблеми підготовки бакалаврів музичного мистецтва, зумовлені зростаючими вимогами з боку соціуму до випускників вищих навчальних закладів. Розкриваються основи процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва в системі мистецької освіти. Доводиться необхідність створення умов, які сприятимуть оптимізації механізмів формування мотивів продуктивної художньо-творчої діяльності студентів на основі впровадження комплексної системи прийомів, методів і організаційних форм у навчальний процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4513
Розташовується у зібраннях:2015(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sianbo.pdf380,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок