DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4513
|
Назва: | Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва |
Автори: | Ці, Сянбо |
Ключові слова: | художньо-творчий потенціал педагогічні умови художньо-творча діяльність навчально-творчі задачі міждисциплінарна інтеграція |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються актуальні проблеми підготовки бакалаврів музичного мистецтва, зумовлені зростаючими вимогами з боку соціуму до випускників вищих навчальних закладів. Розкриваються основи процесу
формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва в системі мистецької освіти. Доводиться необхідність
створення умов, які сприятимуть оптимізації механізмів формування мотивів продуктивної художньо-творчої діяльності студентів на основі впровадження комплексної системи прийомів, методів і організаційних
форм у навчальний процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4513 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|