DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2010(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/803
|
Назва: | Умови організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи другої половини ХХ століття |
Автори: | Гончар, О.В. |
Ключові слова: | комунікація міжособистісні відносини рефлексія причина середовище педагогічні умови взаємодія обставини |
Дата публікації: | 2010 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано стан вивчення феномену «педагогічні умови» та висвітлено його більш уживані визначення у теорії сучасного наукового знання з точки зору організації педагогічної взаємодії. Обґрунтовано, що наведене сприйняття навчального процесу крізь призму алгоритму сутнісних характеристик педагогічних умов, а саме системи критеріїв, які зумовлюють розв'язання певного класу навчальних
задач, сприяє планомірній роботі педагогів-науковців зі здійснення моніторингу динаміки змін у навчальному процесі, аналізу та уточненню закономірностей розвитку педагогічної взаємодії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/803 |
Розташовується у зібраннях: | 2010(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|