DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/249

Назва: Розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх вчителів основ здоров’я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД
Автори: Жульова, С.І.
Ключові слова: первинна профілактика
здоровий спосіб життя
вчителі основ здоров'я
рівні готовності
складники готовності
педагогічні умови
модель формування готовності ведення первинної профілактики ВІЛ/СНІД
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті відображена педагогічна проблема - формування готовності майбутніх учителів основ здоров'я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД. Визначено, що проблема формування готовності до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ-інфекцію вимагає встановлення якісно-кількісних характеристик (критеріїв і рівнів) такої готовності, критеріями встановлених рівнів визначено структурні компоненти (мотиваційний, емоційно-вольової та змістовно-процесуальний) і смислові характеристики зазначених компонентів (показників готовності). Сутністю дослідження є розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх учителів основ здоров'я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/249
Розташовується у зібраннях:2010(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
gulova.pdf896,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок