DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18991

Назва: До проблеми формування в учнів спеціальної школи знань про геопросторові відношення між компонентами природи на уроках географії
Автори: Дмитрієва, І.
Одинченко, Л.
Ключові слова: учні із інтелектуальними порушеннями
фізична географія
географічні поняття
педагогічні умови
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що засвоєння учнями з інтелектуальними порушеннями початкових знань про геопросторові відношення між компонентами природи під час вивчення фізичної географії становіть необхідну базу для вивчення наступних курсів географії в спеціальній школі. Приділено увагу педагогічним умовам формування географічних понять в учнів означеної категорії та методичній організації уроку географії в спеціальній школі, що обумовлює ефективність засвоєння школярами знань про геопросторові відношення між компонентами природи.
Опис: Дмитрієва І., Одинченко Л. До проблеми формування в учнів спеціальної школи знань про геопросторові відношення між компонентами природи на уроках географії. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 59-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18991
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дмитрієва.pdf502,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок