DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13203
|
Назва: | Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерів |
Автори: | Антонець, А.В. Флегантов, Л.О. Овсієнко, Ю.І. Рижкова, Т.Ю. |
Ключові слова: | математична компетентність елементи навчання педагогічні умови |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі описано особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх інженерів агропромислового комплексу і її основні складові. Модель ґрунтується на відповідних психолого-педагогічних умовах, враховує структурні складові математичної компетентності та застосовує методи активного навчання. |
Опис: | Антонець А. В. Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерів / А. В. Антонець, Л. О. Флегантов, Ю. І. Овсієнко, Т. Ю. Рижкова // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 30-31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13203 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|