DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13203

Назва: Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерів
Автори: Антонець, А.В.
Флегантов, Л.О.
Овсієнко, Ю.І.
Рижкова, Т.Ю.
Ключові слова: математична компетентність
елементи навчання
педагогічні умови
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У роботі описано особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх інженерів агропромислового комплексу і її основні складові. Модель ґрунтується на відповідних психолого-педагогічних умовах, враховує структурні складові математичної компетентності та застосовує методи активного навчання.
Опис: Антонець А. В. Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерів / А. В. Антонець, Л. О. Флегантов, Ю. І. Овсієнко, Т. Ю. Рижкова // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 30-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13203
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Antonets.pdf302,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок