DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26657

Назва: Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх тренерів до застосування методів виявлення та попередження ризиків у фізкультурно-спортивній діяльності
Автори: Маник, В.П.
Ключові слова: майбутні тренери
педагогічні умови
формування професійної готовності
ризики у професійній діяльності
стрес-фактори
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні ризики у професійній діяльності тренера у сфері фізкультурно-спортивної діяльності. Виокремлено фізичні, психологічні, організаційні, фізіологічні, медичні, етичні, соціальні, комунікаційні, іміджеві та інноваційно-технологічні ризики. Особлива увага приділяється травматизму, емоційному вигоранню, організаційним обмеженням та недотриманню спортивної етики. Проаналізовано вплив недостатньої медичної підтримки, використання допінгу та технологічних бар’єрів на професійну діяльність тренера. Запропоновано комплексний підхід до формування навичок виявлення та попередження ризиків у підготовці майбутніх тренерів. Доведено, що ризики у професійній діяльності тренера є багатогранними й охоплюють фізичні, психологічні, організаційні, етичні, соціальні та технологічні аспекти. Для ефективного їх подолання тренер повинен володіти високим рівнем професійної компетентності, аналітичного мислення та комунікативних навичок, а також активно співпрацювати з медичними, психологічними та адміністративними службами. Впровадження сучасних методик навчання й забезпечення безпечного середовища для тренувань сприятиме мінімізації ризиків та підвищенню ефективності тренувального процесу. Сформульовано визначення «педагогічні умови формування готовності майбутніх тренерів до застосування методів виявлення та попередження ризиків» як сукупність цілеспрямованих, науково обґрунтованих організаційно-методичних, психологічних та навчально-виховних заходів, які забезпечують створення сприятливого освітнього середовища для розвитку професійної компетентності тренерів у сфері ідентифікації, оцінки та мінімізації ризиків у фізкультурно-спортивній діяльності. У статті обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх тренерів до застосування методів виявлення та попередження ризиків у фізкультурно-спортивній діяльності. Виокремлено ключові аспекти: інтеграцію теоретичної і практичної підготовки, формування аналітичного мислення, використання інноваційних технологій, розвиток мотиваційно-ціннісного ставлення до безпеки, створення професійно орієнтованого середовища, забезпечення міждисциплінарного підходу та вдосконалення комунікативних навичок. Впровадження цих умов сприяє підготовці компетентних тренерів, здатних забезпечувати безпеку і результативність тренувального процесу.
Опис: Маник В. Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх тренерів до застосування методів виявлення та попередження ризиків у фізкультурно-спортивній діяльності. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 144-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26657
Розташовується у зібраннях:2024(34)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MANYK.pdf187,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок