DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20490

Назва: Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності
Автори: Гібалова, Н.В.
Олексієнко, Д.
Ключові слова: підготовка учителів початкової школи
інтерактивні технології
педагогічні умови
формування готовності
модель освіти
критерії готовності
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті представлено модель підготовки майбутніх вчителів початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності. Обґрунтовано, що формування готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у процесі фахової підготовки, здійснюване на основі представленої моделі і покликане забезпечити підвищення рівня готовності студентів до застосування інтерактивних технологій у професійній діяльності. Розроблена модель формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання інтерактивних технологій (розкриває цілісність цільового, змістового, та результативного компонентів) буде ефективною за дотриманням сукупності педагогічних умов. Уточнено сутність, структуру, рівні готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій, а також критерії (мотиваційний, когнітивний, операційний) та показники їх оцінювання.
Опис: Гібалова Н. В., Олексієнко Д. Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 91-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20490
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf630,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок