DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20490
|
Назва: | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності |
Автори: | Гібалова, Н.В. Олексієнко, Д. |
Ключові слова: | підготовка учителів початкової школи інтерактивні технології педагогічні умови формування готовності модель освіти критерії готовності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено модель підготовки майбутніх вчителів
початкової школи до використання інтерактивних технологій у
професійній діяльності. Обґрунтовано, що формування готовності
майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у
процесі фахової підготовки, здійснюване на основі представленої
моделі і покликане забезпечити підвищення рівня готовності
студентів до застосування інтерактивних технологій у професійній
діяльності. Розроблена модель формування готовності майбутніх
учителів початкової школи до використання інтерактивних
технологій (розкриває цілісність цільового, змістового, та
результативного компонентів) буде ефективною за дотриманням
сукупності педагогічних умов. Уточнено сутність, структуру, рівні
готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних
технологій, а також критерії (мотиваційний, когнітивний,
операційний) та показники їх оцінювання. |
Опис: | Гібалова Н. В., Олексієнко Д. Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 91-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20490 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|