DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16748

Назва: Формування позитивного стилю співробітництва і співтворчості суб’єктів навчального процесу фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Зайцева, Ю.В.
Корносенко, О.К.
Тараненко, І.В.
Ключові слова: педагогічні умови
майбутні учителі фізичної культури
фізкультурно-спортивна робота
співробітництво
співтворчість
фахова підготовка
майбутній учитель
фізична культура
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): статті обґрунтовано педагогічну умову – формування позитивного стилю співробітництва і співтворчості суб’єктів навчального процесу, яка передбачає спільну діяльність студентів, викладачів, учителів фізичної культури, тренерів, суддів та інших фахівців з фізичної культури і спорту, що сприяло об’єднанню зусиль і спільному вирішенню навчальних завдань.
Опис: Зайцева Ю. В. Формування позитивного стилю співробітництва і співтворчості суб’єктів навчального процесу фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури / Ю. В. Зайцева, О. К. Корносенко, І. В. Тараненко // Scientific Collection «InterConf», (42): with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspects» (February 19-20, 2021). Rome, Italy: Dana, 2021. P. 349-355.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16748
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Формування позитивного стилю співробітництва.pdf495,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок