DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20310

Назва: Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності
Автори: Гібалова, Н.В.
Парамонова, К.
Ключові слова: підготовка учителів початкової школи
модель
цифрові технології
педагогічні умови
формування готовності
критерії готовності
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті представлено модель підготовки майбутніх вчителів початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності. Обґрунтовано, що формування готовності майбутніх учителів до використання цифрових технологій у процесі фахової підготовки, здійснюване на основі представленої моделі і покликане забезпечити підвищення рівня готовності студентів до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. Розроблена модель формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання цифрових технологій (розкриває цілісність цільового, змістового, організаційнопедагогічного та результативного компонентів) буде ефективною за дотриманням сукупності педагогічних умов: організація діяльності студентів у інформаційному освітньому е-середовищі навчального закладу; урахування змісту професійно-орієнтованого компоненту інформатичних дисциплін підготовки майбутніх вчителів початкової школи; організацію проектної діяльності майбутніх вчителів початкової школи із використаням хмарних технологій. Уточнено сутність, структуру, рівні готовності майбутніх учителів до використання цифрових технологій, а також критерії (аксіологічний, гносеологічний, рефлексивно-діяльнісний) та показники їх оцінювання.
Опис: Гібалова Н. В., Парамонова К. Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава. Вип. 4. 2021. С. 66-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20310
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf594,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок