DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20310
|
Назва: | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності |
Автори: | Гібалова, Н.В. Парамонова, К. |
Ключові слова: | підготовка учителів початкової школи модель цифрові технології педагогічні умови формування готовності критерії готовності |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено модель підготовки майбутніх вчителів
початкової школи до використання цифрових технологій у
професійній діяльності. Обґрунтовано, що формування готовності
майбутніх учителів до використання цифрових технологій у
процесі фахової підготовки, здійснюване на основі представленої
моделі і покликане забезпечити підвищення рівня готовності
студентів до застосування цифрових технологій у професійній
діяльності. Розроблена модель формування готовності майбутніх
учителів початкової школи до використання цифрових технологій
(розкриває цілісність цільового, змістового, організаційнопедагогічного та результативного компонентів) буде ефективною
за дотриманням сукупності педагогічних умов: організація
діяльності студентів у інформаційному освітньому е-середовищі
навчального закладу; урахування змісту професійно-орієнтованого
компоненту інформатичних дисциплін підготовки майбутніх
вчителів початкової школи; організацію проектної діяльності
майбутніх вчителів початкової школи із використаням хмарних
технологій. Уточнено сутність, структуру, рівні готовності
майбутніх учителів до використання цифрових технологій, а також
критерії (аксіологічний, гносеологічний, рефлексивно-діяльнісний)
та показники їх оцінювання. |
Опис: | Гібалова Н. В., Парамонова К. Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава. Вип. 4. 2021. С. 66-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20310 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|