DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11637
|
Назва: | Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір |
Автори: | Кулик, І.О. |
Ключові слова: | педагогічні умови інноваційна діяльність інтерактивне середовище трансдисциплінарний підхід учитель історії майбутній учитель |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються найважливіші педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Визначальною педагогічною умовою формування готовності майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності є створення в навчальних закладах інтерактивного освітнього середовища: організація активної педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, посилення ролі самостійного навчання та практичної складової професійної підготовки студентів; вивчення світового педагогічного досвіду. |
Опис: | Кулик І. О. Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір / І. О. Кулик // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 108-112. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11637 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|