DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16155
|
Назва: | Дидактичні умови застосування інтернет-технологій в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти |
Автори: | Бондаренко, Т.С. |
Ключові слова: | середня освіта дидактичні умови педагогічні умови заклад загальної середньої освіти освітній потенціал інтернет-ресурси |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито поняття «дидактичні умови», подано авторське тлумачення терміна.
Виокремлено основні та допоміжні дидактичні умови використання інтернет-ресурсів в закладах
загальної середньої освіти. Постановка проблеми та її зв'язок із важливими науковими та практичними завданнями. Освіта сьогодення – це
складний симбіоз новітніх прийомів та традиційних методів, досвіду передових вітчизняних і зарубіжних викладачів та
класиків педагогічної думки, євроінтеграційної зорієнтованості та автентичного, осібно регіонального контексту. Це
компіляція людських ресурсів та комп’ютеризованих технологій, друкованої продукції та електронних видань,
переорієнтація ролі вчителя (вихователя, викладача) та статусу учня (студента). Це новий рівень оволодіння знаннями,
вміння оперувати ними в будь-якій ситуації, комбінувати їх з раніше засвоєним матеріалом. |
Опис: | Бондаренко Т. С. Дидактичні умови застосування інтернет-технологій
в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти / Т. С. Бондаренко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 25-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16155 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|