DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8045
|
Назва: | Концептуальні засади розробки комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Автори: | Донченко, О.С. |
Ключові слова: | дошкільний навчальний заклад вихователь професійна креативність концептуальні засади наукові підходи професійно-педагогічної підготовки педагогічні умови |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена окресленню концептуальних засад, що визначають зміст комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автор доводить необхідність урахування сучасних наукових підходів професійно-педагогічної підготовки: інтегративного, компетент-нісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, суб’єктного та задачного; створення низки педагогічних умов: встановлення сприятливих взаємин викладача та студента, постановки перед студентами педагогічних цілей, досягнення яких потребує максимального вияву творчості, створення емоційного клімату освітнього процесу; використання психологічних механізмів творчого процесу та розвитку креативності: аналізу через синтез, взаємодії інтуїтивного та логічного, асоціативного, рефлексивного, самооцінки та саморегуляції. |
Опис: | Донченко О. С. Концептуальні засади розробки комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / О. С. Донченко // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 250–260. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8045 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|