DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8133
|
Назва: | Методика вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії |
Автори: | Сюефей, Хе |
Ключові слова: | майбутній вчитель хореографія майбутній учитель хореографії музична культура музична підготовка педагогічні умови рівні сформованості музичної культури хореографічна освіта професійна компетентність рівні музичної культури критерії музичної культури |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Доведено, що особливої актуальності набуває проблема вдосконалення музичної підготовки, хореографічної освіти, спрямованої на розвиток музичної культури майбутніх учителів хореографії. Підкреслено, що музична підготовка майбутнього вчителя хореографії проектується і організовується викладачем, а здійснюється студентом у межах певних етапів. Констатовано, що ефективність удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії у процесі навчання у вищому навчальному закладі значною мірою залежить від визначення їхньої рівневої характеристики. |
Опис: | Сюефей Хе Методика вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії / Хе Сюефей // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 132–140. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8133 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|