DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25498

Назва: Формування мотивації здорового способу життя молодших школярів у процесі навчання соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі
Автори: Фуга, Т.
Ключові слова: мотивація
здоровий спосіб життя
соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь
педагогічні умови
молодший школяр
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальному питанню формування мотивації до здорового способу життя у молодших школярів. Автор досліджує ефективність навчання соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі для розвитку в учнів стійкого інтересу до збереження власного здоров’я. Особлива увага приділяється визначенню педагогічних умов, які сприяють розвитку в учнів позитивного ставлення до здоров’я та формуванню навичок здорового способу життя.
Опис: Фуга Т. Формування мотивації здорового способу життя молодших школярів у процесі навчання соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 211-221.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25498
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf362,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок