DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18382
|
Назва: | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до розвитку професійної кар’єри |
Автори: | Олефіренко, Т.О. |
Ключові слова: | педагогічні умови майбутні учителі трудового навчання й технологій розвиток професійної кар’єри |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано важливість підготовки майбутніх учителів трудового навчання й технологій до розвитку професійної кар’єри як підґрунтя для визначення студентами ще на етапі навчання у закладі вищої освіти своїх індивідуальних професійних уподобань, опанування інструментами пошуку свого місяця у професійному житті, адаптації на робочому місці, подальшого професійного й кар’єрного розвитку тощо. Здійснено студіювання підходів учених до аналізу специфіки підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, що дало змогу визначити основний перелік педагогічних умов розвитку їх професійної кар’єри з урахуванням специфіки майбутньої професійної діяльності. За допомогою методу експертних оцінок проведено опитування науково-педагогічних працівників Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, метою якого було експертне оцінювання визначеного автором статті переліку оптимальних педагогічних умов підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до розвитку професійної кар’єри. Виокремлено низку педагогічних умов підготовки майбутніх учителів трудового навчання й технологій до розвитку професійної кар’єри за блоками: організаційно-методичний (наявність відповідних служб, зацікавлених в ефективному плануванні студентами майбутньої професійної кар’єри; здійснення цілеспрямованої підготовки студентів з питань розвитку кар’єри; залучення до професійної діяльності на етапі навчання у закладі освіти; мотиваційно-цільовий (формування мотивації до професійно-особистісного саморозвитку; формування відповідної системи ціннісних і кар’єрних орієнтацій; змістовий (введення кар’єрно-професійного контексту у зміст навчання; ознайомлення з вимогами ринкового середовища щодо здійснення професійної діяльності та умов кар’єрного розвитку. |
Опис: | Олефіренко Т. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до розвитку професійної кар’єри. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 190-195. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18382 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|