DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25476
|
Назва: | Технологія особистісно орієнтованого навчання інформатики учнів початкових класів |
Автори: | Левдер, І. Процай, Л.П. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтована освіта особистісно орієнтоване навчання інформаційно-комунікаційні технології інтерактивні методи диференціація мотивація педагогічні умови |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розглядає педагогічні умови впровадження
технології особистісно орієнтованого навчання інформатики в
початкових класах. Описано ключові аспекти, включаючи
диференціацію, інтерактивні методи, використання ІКТ, підготовку
вчителів та створення сприятливого психологічного клімату.
Упровадження цих умов забезпечує ефективний навчальний процес і
розвиток учнів. |
Опис: | Левдер І., Процай Л. П. Технологія особистісно орієнтованого
навчання інформатики учнів початкових
класів // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 115-125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25476 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|