DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19306
|
Назва: | Модель моніторингу якості вищої освіти в Україні |
Автори: | Осередчук, О.А. |
Ключові слова: | якість вищої освіти вища освіта моніторинг якості вищої освіти в Україні модель концепти педагогічні умови теоретико-методичні основи підвищення рівня моніторингу якості вищої освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано модель моніторингу якості вищої освіти в Україні. Модель представлена
основними концептами (блоками): теоретичним (філософія освіти, тенденції розвитку змісту дефініцій
моніторингу освіти, концепції моніторингу якості вищої освіти, нормативно-правове забезпечення
моніторингу освіти); методологічним, який ґрунтується на методологічних підходах, функціях,
принципах, методах, інформаційних технологіях; методичним, який ґрунтується на чотирьох
педагогічних умовах проведення моніторингу якості вищої освіти. Використані теоретичні,
методологічні й методичні концепти (блоки) як базові в процесі дослідження теоретико-методичних
основ моніторингу якості вищої освіти в Україні та при обґрунтуванні і використанні моделі зв’язків у
концепції моніторингу якості вищої освіти дали можливість сформулювати контрольно-результативний блок, у якому визначити результат дослідження: підвищення рівня моніторингу якості
вищої освіти. |
Опис: | Осередчук О. А. Модель моніторингу якості вищої освіти в Україні // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 175-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19306 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|