|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми школа
Відображення результатів від 1 до 80 із 318
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | «E, T, ET; I, N, IN; B, A, BA» і не тільки: (шкільна освіта у сприйнятті італійців XIV-XV ст.) | Кушнарьова, М. |
2015 | FEATURES OF INFLUENCE OF THE SCHOOL DISADAPTATION ON THE PSYCHOLOGICAL HEALTH OF THE CHILD | Dziuba, T.; Дзюба, Т.М. |
2020 | Google-сервіси у процесі фахової освіти майбутніх учителів школи І ступеня | Кулімова, Ю.Г. |
2011 | MATHEMATICS SCHOOLCHILDREN AND DIDACTIC GAMES AS A MEANS OF THEIR ABILITIES AND PRACTICAL SKILLS FORMATION | Крюкова, М. |
2022 | Адаптація майбутніх учителів природничих наук до умов та форм проведення сучасного освітнього процесу | Половинка, Д.С. |
2012 | Адаптація організму молодших школярів до мікроклімату в школі | Гирін, О.В.; Шматок, І.В. |
2022 | Академічна доброчесність – дієвий концепт виховання зі школи | Бабенко, І.В. |
2010 | Актуальні засади змісту виховної роботи в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі | Грицай, Т.А. |
2023 | Актуальні питання еколого-валеологічного виховання у вітчизняних шкільних закладах | Телебіна, В.Г. |
2017 | Актуальність проблемно-пошукового виду навчання у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах | Кропліс, Б. |
2019 | Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітей | Берегова, З. |
2020 | Бібліотеки церковнопарафіяльних шкіл Полтавської єпархії наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття | Петренко, І.М. |
2013 | Біоритмологічні основи раціоналізації навчальної діяльності сучасних школярів | Крижановська, Н.М.; Жуковська, Д.Р. |
2015 | Благодійність жінок: Катерина Скаржинська - сподвижниця національної освіти Лубенщини (1854 - 1932 рр.) | Ільченко, О.Ю. |
2019 | Булінг: реалії та шляхи подолання | Балюк, В.П.; Спірякова, С.В.; Токміленко, О.В.; Чорней, О.Б. |
2022 | Булінг: реалії та шляхи подолання | Балюк, В.П.; Кузьміна, Н.М.; Спірякова, С.В.; Токміленко, О.В. |
2021 | В.О. Сухомлинський про роль сімейного виховання у формуванні майбутньої особистості | Звягінцева, О. |
2019 | Василь Олександрович Сухомлинський як творець Павлиської школи | Баранник, Н. |
2019 | Взаємодія школи і сім’ї підлітка та робота майбутнього психолога із сім’ями підлітків: точки дотику | Кобилянська, Т. |
2014 | Використання дидактичних ігор на уроках географії в основній школі | Кобернік, С.Г.; Овчарук, К.В. |
2022 | Використання діяльнісного підходу на уроках хімії в сучасній школі | Кравченко, Л.В. |
2015 | Використання електронних презентацій в сучасній школі | Богодиста, Н.О. |
2022 | Використання засобів інноваційних педагогічних технологій для формування громадянської відповідальності учнів 7-8 класів | Голованова, О.Д. |
2012 | Використання казки на уроках математики в першому класі: в світлі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського | Процай, Л.П.; Карапузова, Н.Д. |
2021 | Використання книги у позаурочному вихованні в учнів основної школи потреби в самоосвіті | Полякова-Лагода, М.В.; Рутковська, О.; Цина, В.І. |
2022 | Використання матеріалів з історії географічних відкриттів і досліджень при вивченні шкільного курсу географії | Єрмаков, В.В.; Неліна, В.В. |
2020 | Використання медіаосвітних технологій мотивації трудового навчання учні 5-9 класів | Шуть, С.О. |
2019 | Використання методики навчання за В. О. Сухомлинським у Новій українській школі | Литвин, О. |
2019 | Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школи | Кравченко, І. |
2018 | Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школи | Кравченко, І.В.; Масло, Ю. |
2019 | Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського у системі підготовки вчителя до професійної діяльності | Титаренко, О. |
2021 | Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в інклюзивній педагогіці | Прядко, Л. |
2019 | Використання провідних ідей В. О. Сухомлинського у підготовці сучасного вчителя (до 100-ліття від дня народження великого педагога) | Батог, Є. |
2017 | Використання традиційних та інноваційних елементів навчання в американській середній школі | Трамбовецька, Т. |
2019 | Використання художніх традицій Полтавщини в інтер'єрі сучасного шкільного середовища | Дігтяр, Н.М. |
2021 | Виховання впевненості учня в собі як важливе завдання педагога сучасної школи | Калмикова, В.А. |
2020 | Виховання наймолодших дітей в умовах соціальних, культурних та освітніх змін | Ткач, Т.В. |
2019 | Виховання традиціями та красою у соціально-педагогічній спадщині В. Сухомлинського | Костова, О.В. |
2024 | Виховний потенціал української народної вишивки в контексті реалізації завдань національно-патріотичного виховання учнів початкових класів | Плескач, І.М. |
2010 | Від природознавчої до інтегрованої середовищезнавчої освіти | Помогайбо, В.М. |
2012 | Відтворення ділянки степової цілини на шкільній території | Мицик, Л.П.; Шмагайло, Н.В.; Шмагайло, О.В. |
2022 | Військово-патріотичне дидактично-виховувальне середовище української школи в умовах воєнного стану | Бородай, Е.М.; Кононец, Н.В. |
2007 | Вітчизняний досвід формування практичної спрямованості знань учнів у сучасній школі | Багачова, В.Ю. |
2021 | Включення школярів у продуктивну працю як педагогічна технологія, спрямована на формування у них готовностідо трудової діяльності | Йосипенко, О.М.; Пивовар, Н.М.; Пилипенко, К.О. |
2019 | Внесок духовенства у виховання і просвітництво дітей | Шафрановський, В.Ю. |
2019 | Вплив соціального середовища у підготовці дитини до нових умов навчання | Хоролець, О.Ю. |
2020 | Вплив танцювальної терапії на розвиток рухової активності молодших школярів | Скиба, А.В. |
2020 | Впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках природничого циклу | Січкар, В.В.; Крижановська, Н.М. |
2021 | Втілення в навчальному середовищі загальноосвітньої школи засад освіти для сталого розвитку суспільства | Ільченко, О.Г.; Голота, О.В. |
2008 | Географічна складова інтегрованого курсу «Природознавство» (5-6 класи) за програмою 12–річної школи | Кобернік, С.Г. |
2014 | Гігієнічне нормування вібрацій для приміщень школи | Шестопал, О.В. |
2021 | Громадянська компетентність як елемент формування особистості учня у школі | Процай, Л.П.; Солодовник, Л. |
2024 | Гуманістичні тенденції в сучасній освіті | Калмикова, В.А. |
2016 | Давні школи в українському селі: від козацької до церковноприходської | Тимошик, М. |
2007 | Де знаходиться краща школа в Україні і чому вона така? | Моргун, В.Ф. |
2022 | Дидактичні ігри у навчанні хімії учнів основної школи | Миронець, А.В. |
2020 | Дидактичні можливості сучасних освітніх платформ у шкільній географічній освіті | Кобернік, С.Г.; Афанасьєва, В.В. |
2017 | Дизайн-освіта в японській школі | Маєвська, О.М. |
2011 | Дитячі ігри та їх педагогічна інтерпретація (XVI – XVII ст.) | Год, Б.В. |
2017 | Діти-школярі в суспільстві Гетьманщини ХVІІІ ст. | Сердюк, І.О. |
2007 | До проблем науково-дослідницької роботи учнів у сучасній школі | Прус, І.Є. |
2007 | До проблеми біологічного навчального змісту в середній школі | Іщенко, В.І.; Іщенко, Т.С. |
2011 | До проблеми науково-методичного супроводження профільної школи | Бурда, М.І. |
2023 | Домашній експеримент у вивченні хімії учнями закладів загальної середньої освіти | Жалій, Б.О.; Куленко, О.А. |
2020 | Дослідницький метод навчання хімії учнів основної школи | Омельченко, А.В. |
2006 | Екоетика та шкільне екологічне виховання | Боловацька, Ю.І.; Гуріненко, Н.О. |
2006 | Екологічна етика та біоетика у змісті середньої освіти | Копилець, Є.В. |
2017 | Елементи музейної педагогіки у навчально-виховному процесі початкової школи | Павленко, Ю.Г.; Топчій, Н.М. |
2018 | Ергономічні аспекти сучасної початкової школи | Карапузова, Н.Д.; Починок, Є.А. |
2018 | Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системи | Седих, К.В. |
2024 | Ефективність використання інтерактивних методів навчання в педагогічній практиці | Мальченко, В. |
2007 | Європейські клуби | Селатицкі, М. |
2023 | Єдність сім’ї та школи у реалізації концепції Нової української школи | Оріх, В.В. |
2019 | З історії розвитку українського шкільництва: 30-50 рр. ХХ століття | Цигура, В. |
2010 | За сугестією майбутнє | Гончаренко, І.Д. |
2020 | Засоби діагностики сформованості громадянської відповідальності учнівської молоді | Цина, А.Ю.; Крицька, І.О. |
2024 | Застосування STEM-технологій на уроках історії в основній школі | Тютюнник, Д. |
2021 | Застосування діагностичної функції контролю знань в процесі вивчення біології у ЗОСШ | Косюхно, Д.С. |
2016 | Здоров'язбережувальні компетентності учнів та шляхи їх формування | Дудко, Л.М. |
2017 | Здоров'язбережувальні технології в сучасній школі | Кудря, О.В. |
Відображення результатів від 1 до 80 із 318
|