DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3840

Назва: Від природознавчої до інтегрованої середовищезнавчої освіти
Автори: Помогайбо, В.М.
Ключові слова: освіта
освітні технології
школа
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Протягом останнього тисячоліття освіта мало змінилася як за принципами, так і за методикою. Стає все більш очевидним, що вона на таких засадах вже не здатна підготувати людину до успішного життя в сучасному затехнологізованому світі. Освіта неспроможна дати бодай примітивний лад у хаосі знань, який продовжує невпинно розростатись. Добре відомо, що сьогодні обсяг наукової інформації подвоюється кожні 10 років, а вченому для того, щоб прочитати всю фахову літературу, що опублікована за рік, потрібно 15 років. Останнім часом світова педагогіка значно активізувала дослідження з метою створення нової освітньої технології, яка б вирішила протиріччя між величезним обсягом наукової інформації, який продовжує зростати, і обмеженим часом навчання та обмеженими можливостями мозку людини. Ці дослідження показали, що одним із найперспективніших шляхів розв’язування назрілої проблеми є інтеграція змісту освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3840
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pomogaibo1.pdf170,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок