DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3840
|
Назва: | Від природознавчої до інтегрованої середовищезнавчої освіти |
Автори: | Помогайбо, В.М. |
Ключові слова: | освіта освітні технології школа |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Протягом останнього тисячоліття освіта мало змінилася як за принципами, так і за методикою. Стає все більш очевидним, що вона на таких засадах вже не здатна підготувати людину до успішного життя в сучасному затехнологізованому світі. Освіта неспроможна дати бодай примітивний лад у хаосі знань, який продовжує невпинно розростатись. Добре відомо, що сьогодні обсяг наукової інформації подвоюється кожні 10 років, а вченому для того, щоб прочитати всю фахову літературу, що опублікована за рік, потрібно 15 років.
Останнім часом світова педагогіка значно активізувала дослідження з метою створення нової освітньої технології, яка б вирішила протиріччя між величезним обсягом наукової інформації, який продовжує зростати, і обмеженим часом навчання та обмеженими можливостями мозку людини. Ці дослідження показали, що одним із найперспективніших шляхів розв’язування назрілої проблеми є інтеграція змісту освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3840 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|