DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18003

Назва: Виховання впевненості учня в собі як важливе завдання педагога сучасної школи
Автори: Калмикова, В.А.
Ключові слова: учень
впевненість
педагог
школа
виховання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Реформування сучасної української школи передбачає перегляд особистісних цінностей, якими має володіти її випускник для того, аби успішно справлятися з викликами сучасного світу. Аналізуючи результати опитування колишніх школярів – випускників 2013–2018 рр., ми дійшли висновку, що значною мірою їхній життєвий успіх чи невдачі зумовлені тим, наскільки школа, сім’я, загалом виховувальне середовище сформували у них упевненість у собі. Така думка зустрічається і в роботах сучасних дослідників (І. Бех, С. Кондратюк, С. Мельничук, М. Савчин, І. Толкунова та ін.). Учені одностайні в твердженні, що «впевненість виступає захистом від впливу стресових ситуацій, умовою існування особистості як суб’єкта активності, зберігаючи адекватну критичну позицію щодо самого себе». При цьому істотну роль відіграє пов’язаний із впевненістю в собі рівень домагань молодої людини, її оптимізм, віра в успіх, готовність докладати необхідні зусилля для того, аби досягти поставленої мети. Аналізуючи завдання щодо виховання в учнів упевненості в собі, зупинимося на двох важливих моментах. Перший стосується уже згаданої вище адекватної критичної позиції щодо самого себе.
Опис: Калмикова В. А. Виховання впевненості учня в собі як важливе завдання педагога сучасної школи // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 152-154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18003
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
52.pdf244,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок