|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18003
|
Назва: | Виховання впевненості учня в собі як важливе завдання педагога сучасної школи |
Автори: | Калмикова, В.А. |
Ключові слова: | учень впевненість педагог школа виховання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування сучасної української школи передбачає перегляд
особистісних цінностей, якими має володіти її випускник для того, аби успішно
справлятися з викликами сучасного світу. Аналізуючи результати опитування
колишніх школярів – випускників 2013–2018 рр., ми дійшли висновку, що
значною мірою їхній життєвий успіх чи невдачі зумовлені тим, наскільки
школа, сім’я, загалом виховувальне середовище сформували у них упевненість
у собі.
Така думка зустрічається і в роботах сучасних дослідників (І. Бех,
С. Кондратюк, С. Мельничук, М. Савчин, І. Толкунова та ін.). Учені одностайні
в твердженні, що «впевненість виступає захистом від впливу стресових ситуацій, умовою існування особистості як суб’єкта активності, зберігаючи
адекватну критичну позицію щодо самого себе». При цьому істотну
роль відіграє пов’язаний із впевненістю в собі рівень домагань молодої
людини, її оптимізм, віра в успіх, готовність докладати необхідні зусилля для
того, аби досягти поставленої мети.
Аналізуючи завдання щодо виховання в учнів упевненості в собі,
зупинимося на двох важливих моментах. Перший стосується уже згаданої вище
адекватної критичної позиції щодо самого себе. |
Опис: | Калмикова В. А. Виховання впевненості учня в собі як важливе завдання педагога сучасної школи // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 152-154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18003 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|