DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13902
|
Назва: | Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітей |
Автори: | Берегова, З. |
Ключові слова: | школа навчання дитина альтернативне навчання середня школа середня освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Світ в якому ми живемо змінюється постійно і дуже швидко. Змінюються світогляд людей,
змінюється їх культура, змінюється ментальність завдяки інтернету і можливостям подорожувати і
спілкуватися з величезною кількістю людей. Неймовірний зріст
числа доступних технологічних рішень та глобалізація всього існуючого порядку – ключові компоненти змін, які мають вплив на
життя більшості людей на земній кулі. В результаті тісних взаємозв'язків все в цьому світі рухається і
відбувається набагато швидше. Зараз світ не тільки має моментальний зв'язок, але і виявляє
нетерпіння, коли відповідь затримується трохи довше звичайного. Головною метою даної статті є
важливість освітлення сучасного розвитку альтернативної шкільної освіти в Україні. Такий варіант
потребує значних зусиль з боку батьків, де одним із найголовніших стає переосмислення сутності
освіти та відмова від звичного її сприйняття. |
Опис: | Берегова З. Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітей / З. Берегова // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 42-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13902 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|