DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13902

Назва: Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітей
Автори: Берегова, З.
Ключові слова: школа
навчання
дитина
альтернативне навчання
середня школа
середня освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Світ в якому ми живемо змінюється постійно і дуже швидко. Змінюються світогляд людей, змінюється їх культура, змінюється ментальність завдяки інтернету і можливостям подорожувати і спілкуватися з величезною кількістю людей. Неймовірний зріст числа доступних технологічних рішень та глобалізація всього існуючого порядку – ключові компоненти змін, які мають вплив на життя більшості людей на земній кулі. В результаті тісних взаємозв'язків все в цьому світі рухається і відбувається набагато швидше. Зараз світ не тільки має моментальний зв'язок, але і виявляє нетерпіння, коли відповідь затримується трохи довше звичайного. Головною метою даної статті є важливість освітлення сучасного розвитку альтернативної шкільної освіти в Україні. Такий варіант потребує значних зусиль з боку батьків, де одним із найголовніших стає переосмислення сутності освіти та відмова від звичного її сприйняття.
Опис: Берегова З. Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітей / З. Берегова // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 42-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13902
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf159,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок