DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18429
|
Назва: | В.О. Сухомлинський про роль сімейного виховання у формуванні майбутньої особистості |
Автори: | Звягінцева, О. |
Ключові слова: | сімейне виховання сім'я виховання Сухомлинський В.О. Павлиська школа школа фізичне виховання трудове виховання види виховання дитина |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Є всі підстави говорити про зв'язок сімейного виховання та особистісних якостей
дитини. Сім’я – найважливіший соціальний фактор, який впливає на формування
майбутньої особистості. Процес формування і розвитку особистості починається з
моменту народження і передбачає те, якою стане людина в майбутньому. Тому Василь
Олександрович Сухомлинський в своїй педагогічній практиці акцентував увагу на роль
батьків в житті дитини. Він говорив: «Всі шкільні проблеми стоять і перед сім’єю, усі
труднощі, які виникають у складному процесі шкільного виховання, сягають своїм
корінням у сім’ю». Метою статті є вивчення педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського на роль і
значення виховання у формуванні особистості.
Сім’я – школа людських взаємин. Сім’я закладає фундамент розвитку нахилів
дитини, формує моральні цінності, вводить в світ соціальних відносин. Безсумнівно, у
дитини прикладом для наслідування стають батьки. Дитина – дзеркало морального життя
батьків. Дитина, яка ще немає достатнього досвіду, копіює дорослих, намагається бути
схожою на маму і тата.
В. О. Сухомлинський вважав, що чим молодша дитина, тим зручнішою вона є для
педагогічного впливу, тим легше її виховати. Період від народження до семи років,
педагог вважає найінтенсивнішим періодом глибоких внутрішніх змін. |
Опис: | Звягінцева О. В.О. Сухомлинський про роль сімейного виховання у формуванні майбутньої особистості // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 237-239. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18429 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|