DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: теорія і практика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7845

Назва: Дизайн-освіта в японській школі
Автори: Маєвська, О.М.
Ключові слова: дизайн-освіта
освіта
дизайн
Японія
школа
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Останнім часом в Україні інтенсивно розвивається порівняльна педагогіка, яка вивчає, аналізує, порівнює, оцінює теорію і практику навчально-виховної роботи в різних країнах світу, узагальнює їх позитивний педагогічний досвід, визначає перспективи розвитку освіти й виховання. Дослідження порівняльної педагогіки актуальні в умовах реформування національної системи освіти в Україні та її інтеграції у європейський та світовий простір. Виявлення специфіки освітніх систем різних народів дозволяє виокремити передові ідеї, інновації, які у поєднанні з досягненнями української школи сформують якісні освітньо-виховні моделі.
Опис: Маєвська О. М. Дизайн-освіта в японській школі / О. М. Маєвська // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: теорія і практика : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. заочної конф., (21–22 берез. 2017 р., м. Полтава) / уклад. Є.В. Кулик, І.В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017. - С. 167-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7845
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: теорія і практика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Maevska.pdf616,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок